Inlägg från: Astriden |Visa alla inlägg
  • Astriden

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Jag rekomernderar oxå prickig katt
    de är jättegulliga där! Jag har fått flera smycken som jag tycker mycket om av M därifrån.

• Astriden

God morgon.
    Ja, jag set oxå fram emot att inspireras på mässan
    ska bli kul att tjingsa på Er oxå!
    Amor, dej känner jag ju igen men Grund du får hojta till

• Astriden

God morgon
    Åh, fredag men jaghar svårt att njuta av det då jag är så pirrigt över ikväll

Fru Trul hardet toppen i Indien,
    hon är med i "stora holms-tåden" så har hört av henne där.
    De har det toppen & allt verkade efter lite majsjuka vara planerat & klart De har hyrt en hel strand själva för att vigas & sova kvar..

Smink & cremer är absolut inget som m2b behöver veta om Amor

• Astriden

Hej brudar,
    ja ni fy fan va tokigt det blev med stylingen jag blev apful & riktigt dåligt omgjord.. jag blev besviken & sa att jag varken ville bli fotad eller gå upp på scenen..
    de skämdes så jag slapp
    men det va mysigt med mässan, kika lite & inpireras då det anrt är dags för oss..
    Jätte kul att träffa både Amor & grund där!
    Igår var det melodifestival i scandinavium, ojoj vilken stämning. Härligt! Tack igen Grund

FIKA - ONSDAG
    Amor - Veronica
    Astridn - Nina

• Astriden

God morgon tjejer,
    härligt med måndag morgon

Jag glömde att jag fyller år på onsdag, så blir lite svårt att hinna med fika men är på nästa vecka om fler kunde då?

Va gulligt mrsD!

Både Jarl Sandin & Wranges har riktigt bra rykte & juvelerarna på Jarl anses vara de bästa i västsverige.

• Astriden

Om man skall ha en egendesign så tar det en månad eller två
    Jag hade tur att hitta en ring som jag föll för precis i min storlek
    Långe, en kollega köpte sin ring på Guldsmedshuset till 070707,
    först så gjorde de ringen i fel färg & storlek sen när hon fick den (en vit guld med prinsesser med gämna mellanrum runt hela) så va det massa fel med att stenarna inte satt riktigt rakt osv.

Fika Onsdagen den 20 Februari:
    Amor - Veronica
    Astriden - Nina

• Astriden

åh, vilken jättebra man den tjejen har
    M har sagt att de år jag vart snäll så kan jag få lite blingbling på förlovningsringen som bonus.

Haha, va kul långe
    Ja, min kollega hade blivit rekomendad dem men blev så besviken över detta så jag tycker inte du skall välja dem om du redan haft problem.

• Astriden

Haha, här kommer en bättre förklaring på mitt stylingkaos

När jag kom så va stylisterna så stressade att de varken hann tvätta mitt hår eller behandla mej bra,
    blev runtskuffad & kände mej mest i vägen sen när jag va klar så..ni får ursäkta uttrycket nu men.. jag såg ut som "white trailer trash a ´la öststat" med tokmycket smink & tuperat bakhår med spretiga, tunna & slitna toppar efter 1 flaska spray..
    Kände mej apful mer som en bestraffning än en vinnare,
    gick till arrangören som blev chockad när hon såg mej på det viset & talade om hur jag kände...
    att jag varken hade någon lust att bli fotad eller visa mej på scenen på det viset, hon förstod mej helt & bad 1000 gånger om ursäkt.
    Jag slapp undan mitt pris & tog med mina vänner på mässan istället..

• Astriden

haha, ingen större skada skedd förutom att jag såklart hade förväntlingar på att bli lite inspirerad

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2