Inlägg från: malinlars |Visa alla inlägg
  • malinlars

Göteborgsbrudar 2008 del 2

va roligt det är att pyssla.. har skickar iväg våra julkort nu somtagit över pysseltiden.. Nu skall jag bara få min käre sambo att stämpla hjärtan.. Vi vill skick aut våra inbjudningskort i början av januari.. vi är tidiga..

Hoppas att ni mår bra.. sliter med ex arbetet som bara vill krångla.. tur att det finns julbak att göra, så att jag inte blir helt less på allt. Bakat pepparkakor å knäck idag.. mumms

• malinlars

amor: Nej, vi har inte smakat maten eller ens bestämt meny... vi skall ringa i Januari o boka in ett möte med dem tänkte vi. Men bröllop gbg, berättade att de hade fått provsmaka å fått exempelvis såsen som de ville (med smak osv)...
    Min sambo är kock å så även jag.. så vi har ju lite önskemål, men absolut inte kräsna eller kräver en massa.. vi vill bara ha en mat som passar oss! Har ni träffat dem ännu?? ALltså diskuterat detaljer?

Morgongåva.. jag funderar på secretBox..min blivande tärna är grym på att fotta och hon gjorde en sådan till sin man, själv, så jag tänkte att hon skulle hjälpa mig!! Tror inte att min sambo tänker på att ge ngn morgongåva, å det är inget jag måste ha heller.. jag älskar att ge o hoppas att han blir glad av lite blider av mig.. hahah

• malinlars

GBG-brudars gemensamma HIPPA
    8/3
    Astriden
    Barbabruden
    Amor
    Grund
    Majsis
    MrsD
    malinlars

Förslag på pyssel, mys & skvallerträff
    Fritt fram för förslag på vart & hur
    26/1
    Astriden
    majsis
    MrsD
    Grund

2/2
    Astriden
    Majsis
    MrsD
    stjärngudinnan
    malinlars

KUL behöver ngt att se fram emot... kommer inte att få något ledigt över jul. Sitter med examensarbetet varje dag... så jvla orättvist att skriva på höstterminen... de som skriver på våren har inga helger som gör att handledarna är lediga... usch usch usch...

• malinlars

jepp.. har satt sambon på att stämpla hjärtan.. hehe.. han verkar lite nervös.. vet inte varför
    Vi skall skicka iväg dem i nästa vecka tänkte vi.. men det kanske tom blir till veckan därpå. Skall köpa lite gröna sidenband, annars är allt inhandlat å klart!

När det nya året har kommit skall jag ta med mig min vän på ett fik å fråga henne om hon kan tänka sig vara min tärna.. Lite nervös.. pirrigt.. hihi.. Sambon har bestämt sig att han skall ha en iaf.. han är för rolig.. kan aldrig bestämma sig för ngt. Tur att han har bestämt sig för mig Love him...

Ser att ni har haft härligt jular... vi med.. lugnt å skönt... fick en lamineringsmaskin!! Har önskat mig en sån i evigheter..

Ta hand om er! Ett Gott Nytt År på er! Skall snart åka till Söderköping å mina svärföräldrar

• malinlars

nu är det allvar igen.. även om jag har jobbat hela jul å nyår med examensarbetet så har jag varit lite ledig å varit hos svär föräldrarna i Söderköping.. Härligt.

Imorgon skall jag köpa siden band & så skall vi skriva ut alal inbjudningarna.. vill gärna ha dem så personliga som möjligt, så vi har bestämt att gästens namn skall stå i indjudan ist för Du eller Ni..

Har frågat två kompisar till om att vara värdpar.. de sa ja.. Kul. Nu snart i januari skall jag fråga min vän om hon vill bli tärna. K'nns som om att det verkligen måste ske saker nu.. har varit lite trögt med bröllopsplanerandet!! Men snart är det full fart igen!!

Börjar på mitt jobb på måndag.. Som "riktig" lärare... Hahah Underbart.. är lite nervös.. men det skal nog gå bra.

Kul om det blir en träff den 2/2..

Hoppas du får avin imorgon Majsis.. ring postkontoret annars å hör.. de skriver bara avier om de har paketet Håller alla tummar!! För dig också MrsD!!

Ska ringa sömmerskan i morgon tror jag.. är super nyfiken på hur det går för henne..

godnatt på er

• malinlars

OJ, här har det hänt mycket!

Astriden & Barba: Tack för de värmande orden. Det är hur roligt som helst att jobba som lärare!! :) Jag är SKIT trött, men jag hoppas att det lugnar ner sig. Hur mycket att göra å planera! Men det är kul!

Det blir den 2/2 antar jag! Kul! :)

Vi skall förhoppningsvis skicka korten imorgon. Skall bara få tag på tre adresser.. Hmm.. spårlöst borta.. Får ringa dem el nåt!

Annars står det still i bröllopsplanerna. Ringde sömmerskan å hon skulle ta upp syningen igen efter alla helger som varit.. så kanske snart får jag komma å prova! :)

• malinlars

Igår skickade vi inbjudningskorten.. så nervös. Vet inte varför. Men det känns verkligt nu! Hur underbart som helst!! Jag hoppas nu bara att alla OSA´r även om de inte kan komma..

Dags att gå tillbaka till Let´s dance!

• malinlars

Ja.. det är verkligen jättepirrigt när man tänker på det. Det närmar sig för dig nu Astriden! :)
    Även för dig Barba! HÄrligt! Jag känner att vårt datum kommer med storm steg, vi har så mycket kvar. Får skriva deadlines för allt tror jag!! För vi är såå sega!

Godnatt

• malinlars

Majsis: Saeby är fint. Fina stugor precis brevid havet. Kanske 5 minuters bilfärd från båten i Fredrikshamn!

Har ju gjort en hemsida.. malinlars08.weddingannouncer.com/

SKönt med helg, synd bara att man har så mycket att göra!!

• malinlars

Tack så mycket Den var rolig å göra.. har aldrig gjort sånt tidigare, men det var ju lättare än jag trodde...

Astriden: jepp malinevas@hotmail.com
    men vet inte om det funkar att skicka låtar dock..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2