Inlägg från: 31 maj 2008 |Visa alla inlägg
  • 31 maj 2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Jag vill också ha tips om nagelfixare! Har aldrig gjort det innan. Känns det konstigt när de är fixade?

• 31 maj 2008

Åh, jag älskar Smögens Havsbad. Anne är den bästa på ansiktsbehandlingar, kolla om du kan få henne!

• 31 maj 2008

Astriden - himla fina naglar. Jag som inte har gjort det nån gång, har lite dumma frågor Lägger man på massa på de egna naglarna för att de inte ska gå av, så växer de sig längre och man "fyller på" med massa, eller? Det låter ju skönare än lösnaglar.

• 31 maj 2008

Jag tror att vi ska skriva "För alltid alltid", för det säger vi till varandra, det är "vårt" uttryck, och det betyder mycket för just oss.

• 31 maj 2008

Jag köpte hjärtfrimärken på posten i Nordstan igår, så där finns det fortfarande i alla fall, men jag vet inte hur mycket. Kan ju hända att de går att beställa på postens hemsida till alla hjärtans dag.

Vi ska ju gifta oss utomhus, och vill att det ska spelas musik när gästerna kommer, två låtar under vigseln, och sedan under minglet (med förrättsbuffé utomhus). Vi har nu fått kontakt med tre personer som spelar klarinett, tvärflöjt och gitarr. Vad tror ni om det? Till vigseln 2 låtar med sång, men resten instrumentalt. Hade velat ha fiol, men tydligen är stråkinstrument känsliga för väder och vind.

• 31 maj 2008

Långserud - vad har ni bokat för band? Vi är på jakt men kommer ingenstans! Jag vill gärna ha tips på band!

• 31 maj 2008

Ja, Långserud, om du kan kolla upp bandet så vore det toppen!

De andra musikerna är min sambos kontakt genom jobbet. Han har mailat dem nu och frågat om det är okej att vi ger deras uppgifter till andra (de brukar inte spela tillsammans annars), så direkt när jag får svar så meddelar jag er!

• 31 maj 2008

Astriden - hur har det gått med naglarna? Känner att jag måste ta tag i det där nu, och skulle gärna ha tips om hon som gjorde dina, annars blir det nog Young nails. Stenbruden - det är väl du som går dit? Till vem? Vad kostar det?

• 31 maj 2008

Grund: var gör du dina naglar?

Astriden: vad kostar återbesöket för dig?

Är det fler som ska gå på mässan? Vi var på Tjolöholm, så jag är osäker om min m2b vill gå på en till, men jag vill gå i alla fall.

• 31 maj 2008

Ringde till min m2b - han sa att vi självklart kan gå på mässan tillsammans. Mysigt.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2