• mrsD

Göteborgsbrudar 2008 del 2

goddagens!

Grund - va duktig du är som syr! kikade på topparna, urfina!

Har precis skrivit den värsta tentan i hela mitt liv.. (som iofs kanske inte e så långt.. men men...)
    Jag kände mig så totalt värdelös!!! *Grr* va arg man blir på sig själv..

Men, nytt försök i januari, å då banne mig ska jag kunna allt om cellbiologi!

Nu ska jag ut me en kompis på promenad, sen kommer allt kännas mycke, mycke bättre=)

Slog förresten in första julklappen, så nu e d lite julkänsla! Men m2b fick panik när jag påminde honom att vi har varit förlovade ett år på julafton.. *moahaha*

• mrsD

Grund - ja den e hemsk.. men ganska intressant, men de gör den ju så svår! Det är TVÅ feta böcker o d e inte en chans i h*lvete att man kan lära sig allt det! Så d gäller o få en snäll tenta..

Duktigt av dig o bara få ett G!

Nu bär d av t skolan o ska plugga zoologi o "masken som livsstil".. *s*

Ha en bra dag tjejer!

• mrsD

Amor - Min frisör har precis börjat på Mazi, hon var på Cut förut, kan verkligen rekomendera henne!
    hon är grymt duktig och lyssnar bra ( jag låter INTE vem som helst röra mitt hår, d e sååå lockigt och haft mååånga hemska frisörer som "tror" att de kan fixa d..)
    Vet inte om jag ska skriva ut hennes namn här, men om du vill kan jag skicka ett meddelande i inbox, om du e intresserad!

• mrsD

malin - tycker oxå synd om dig! men tänk när d e över! och tänk på hur allt alltid på nåt konstigt vänster faller på plats i sista stund..

• mrsD

gomorron, va jag e seg idag!
    hade match igår som började kl 21... va ju inte hemma förrän 22.45 o då kan man ju inte sova! usch.. somnade sent o nu e man trött som ett as.. blää..
    men men, me lite kaffe i skolcafét i magen så ska d nog lösa sig!

Har hittat en tjej här på bt som oxå ska ha marint tema, så frågade om vi inte kunde utbyta lite idéer, o gissa vad? hon bor oxå i gbg, visst e d sjukt?
    va e oddsen för d liksom.. hehe.. (öh, okej, vi bor på västkusten så d kanske inte e sååå otroligt.. men men..)

Ha en bra dag allihopa!

• mrsD

Grattis malin!

Amor -skriver d i din invox ändå.. d av inte "bt-polisen" jag va rädd för, snarare att skriva om henne här på bt utan hennes vetskap..

Idag har jag fått massa inspiration för bröllopet igen=) o snart e d jul o sen nyår o sen e d bara 7 månader kvar!! *wee*

hur känns d för dig Astriden, måste börja bli pirrigt??

• mrsD

hua, ja planeringen ja..

igår fick jag som sagt massor av inspiration så nu ska jag ta tag i musik, toastmastern och hår o smink..
    Så ska jag sy lite fler tyllpåsar o ha favors i.. sen borde ju klänningen va klar i princip när som helst..
    annars e d väl inte så mycke jag kan göra direkt..

jo, fick ju en kanonidé av två tjejer som oxå ska önska sig resecheckar/bidrag i bröllopspresent! En låda (typ skokartong) inslaget i fint papper, med band runtom där folk kan lägga kuvert o liknande!
    lätt o bra o manb ehöver inte oroa sig för att ngt "kommer bort"

• mrsD

Grund - ja, jag tycker d där me fågelbur låter jättefint..! tyvärr passar d kanske inte riktigt in i vårt tema.. kanske jag skulle haft en skattkista från havets botten? *funderar vilt*
    Men en låda me blått band runt typ trro jag passar oss..
    men funderade på "springan" där man ska stoppa i kuvertet, var ska den sitta liksom? hm...

• mrsD

Grund - så han får ge förslag? d va väldigt snällt av dig måste jag säga..
    jag ger inga alternativ.

*hihi*

AHHHH!!! jag e så sjuuukt nyfiken på klänningen nu!

• mrsD

Grund - den är väl utvecklad här. Gäller att få honom att tro att d e HANS idé.. hehe

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2