• AyBee

Göteborgsbrudar 2008 del 2

stjärngudinnan 5 juli 2008 skrev 2008-02-13 20:19:25 följande:

Aybee: Du har säkert nämnt det å då får du förlåta mig för att jag glömt det men hur gammal är din son?
    Oj då hade så mkt på jobbet idag att jag inte hunnit vara inne så nu sitter jag här, nästan mitt i natten och läser ikapp mig.

Jag vet faktiskt inte om jag nämt hur gammal Axel är men han är iaf 16 månader. Min lilla solstråle. Är ni nyfikna så använder jag samma nick på Familjeliv så det är bara att gå in o kika på lillkillen. Inte alls stolt - eller hur.....
  • AyBee
    BarbaBruden skrev 2008-02-14 19:32:38 följande:
    Hej tjejer!Hoppas ni haft en underbar alla hjärtans dag! Min blivande har inte uppmärksammat detta det minsta vilket gjort mig sur! !
    Då är vi två. Jag fixade 14 dagars gratis träning....och nej...det är ingen pip samt att jag blev så sugen på de där tablettaskarna från Lagerhaus så jag köte 2 sådana i onsdags också...............................och vad fick jag - INGENING!!! Grrrrr Denna dag ligger helt enkelt förnära min födelsedag så m2b tror att han gjort sitt en vecka tidigare. Hmmmm han får skärpa till sig lite. Jag begär inte mycket men NÅNTING hade varit trevligt.
  • AyBee

På tal om hår o make up. Jag har bokat min frisör som jag haft de senaste 3 åren. Skulle aldrig vara "otrogen" mot henne. Hon vet ju precis hur jag är, vem jag är och min stil. Min underbara frisör heter Linda och jobbar på Viktoria N på 1:a Långgatan. Har inte ens kollat vad hon vill ha än *fniss*
    Rekommenderar henne skarpt, även Viktoria som äger salongen. Alla är hur goa som helst!!

• AyBee

Hej hopp alla

Åhhhh vad jag njuter att vara ledig. Somande i soffan. Vaknade när Axel röjde runt på övervåningen. Gick upp o la mig i sängen och somnade om till kl 10:30. Förstår ni hur längesen det är som jag sov till 10:30!!!!!!!!!! Hallå - man är ju småbarnsmorsa

Sen dess har jag slötittat på en dokumentär på TV4Fakta om Diana´s liv och nu är det Rachael Ray som pladdrar i bakrunden.

Astriden - Vilken härliga bilder du lagt in på FL!! Och ja - Axel börjar bli busigare o busigare. Läs mitt svar på FL om din fråga varför han har sladdar o sond.

Jag tror att jag har bestämt mig för färg tema. Det blir nog svart, silver o rött (kom ihåg att det är enn snet höstbröllop.)
    Kan bli lite mörkt men vi kommer att ha tusentals med lycktor o levande ljus för att öka mysstämpeln. Men vad kan en girl göra när favvo färgen är svart

• AyBee

Grund - vilken fin sidan ni hade. Är riktigt nyfiken hur era inbjudningar såg ut. Har du några pic?

• AyBee

Nyfiken fråga till Er Stora Holm brudar.....

Vad kostar stället att hyra? Var nu inne på derasa hemsida o lokalen är ju helt underbar!!!!!
    Vad har ni som ingår i priset. Vill in inte skriva allt här så skicka ett medd i inboxen. Tacksam för svar.

• AyBee
    stenbruden skrev 2008-02-15 14:44:44 följande:
    Aybee - vi har samma färgtema! Vi kommer iof att ha det svarta o röda som mindre deraljer och ha silver som den stora basen.. Bra val!! Vilken skön dag du verkar ha!
    Va kul!!!!! Svart kommer jag ha i dukningen o kanske på tärnas klänning i form av ett sidenband runt livet och det röda blir som lite färgklickar så det ljusas upp lite. Ska definitvt ha söda rosor i buketten.
  • AyBee

Stenbruden - ser ju dessutom att vi funderar på att ha liknande ringar Lustigt vad vi tänker lika Hihihihi
    Om jag nu inte får tillåtelse att köpa "HAND" ringar av M.....de är assnygga men ack så dyra.....

• AyBee
    stenbruden skrev 2008-02-15 15:54:21 följande:
    Här kommer sidanwww.romance.se/index.aspxVi tänkte ha de som kaffe servetter vid tårtan. Blir nog linne servetter till middagen... Men de är snygga och billiga, svart med silver text
    Tack för tipset!!!!!!! Ska visa dom för M ikväll och se om han gillade dom.
    Exakt en liknade tärnklänning tänkte jag på också. Nu börjar det blir lite weird
  • AyBee

Nu har bestämt mig. Jag hänger på hippan!!!!! Sla bli kul att träffa er alla. Ska bara kolla att det är grön för M oxå....vi lever ju i spar tider Hahahahahaaha.

Var det du Astriden som man skulle maila? Gör det nu...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2