Göteborgsbrudar 2008 del 2
Såg era kort. De var jätte fina!!! Nu ska jag lägga upp ex.
Nu
Vad kul me nya ringar Carin!!!! Vill oxå skaffa nya förlovningsringar då de vi har är väldigt slitna o omöjliga att matcha vigselring till. Vi får se hur det blir.
Godmorgon
Här är det förkylt.... Inge roligt alls. Sen man fick barn så är man typ snuvig 1 vecka i månaden känns det som och jag börjar tröttna lite nu. Längtar till sommaren så kanske det lugnar ner sig lite med alla förkylningar.
Grattis MrsD till brorssonen/systersonen. Vad härligt med en liten bäbis att snuffa på.
Stjärnis - vilken surprise av föräldrarna!!! Lägg resten på bröllopsresan nu så får ni en pangresa!!!
Ang melodifestivalen - helt rätt låtar gick vidare. Sanna var grym o jag bara älskar tvillingarna!!! En go blandning av Mika, Bee Gee´s o Sissor Sisters
Jag har sagt att jag inte kan vara med på onsdag va??? Tränar på onsdagar sådet är en dum dag för mig.
Synd för jag hade gärna träffat er alla!!! Hoppas ni får en mysig kväll iaf.
Tack så mkt Astriden - jag kämpar på...
Kan tänka mig att Astrid har fullt upp....
Vet ni hur man deletar en weddingannouns sida????
Eller hur man håller den hemlig?
Tyvärr Astriden, men tar gärna emot samma tips....
Jag kom på hur man spärrar med ett lösenord på Wedding Announcer. Så det ordnade sig. Tack ändå tjejer.
Vad kul Amor att du är nöjd med Lokalen. Var ligger Aschebergska?
Carin - håller med Amor att en snäll tandkräm som typ sensodyn är att rekommendera just nu när du är irriterad i tandköttet. Och vaddå inte hör dit? Här pratar vi väl om allt möjligt...eller?
God morgon allihopa....
Nu fick jag en stund över och har läst ikapp mig..
Stjärnis: Nja jag gör inte en helt egenkomponerad bröllopssida utan anvnder mig av weddingannouncer.com. Nu börjar jag få häng på det men vill gärna att M är med om skriver så att det inte bara blir mina ord. Nu har jag o M bara setts i dörren hemma de senaste 2 veckorna men jag lovar att länka när vi kommit lite längre i skriveriet.
Amor: Du verkar ha tillräckligt många som kan ställa upp. Vad snälla ni är tjejer!!!!!
C&K: Kan tyvärr inte nästa helg. Har folk hemma jag me.
MrsD: Bra tips om bordsplaceringen. Ska skriva upp detta o försöka komma ihåg när det är dax för oss att sätta oss ner o planera broden.
Hej hej
Hoppas ni hade det mysig ikväll ni som träffades. Lite avudsjuk är jag ska ni veta...
Själv har jag precis kommit hem från träningen. Fick en ny tränare ikväll som visade sig har vunnit Gladiatorerna - 2 ggr tom. Inte fel att ha någoting snyggt att titta på under tiden man svettas
Nu sitter jag och kollar på Grey´s Anatomi. Älskar den serien. Efter den blir det Men in Trees som min akära M har spelat in till mig.....sen blir det sängen. Ingen planerande av bröllop ikväll alltså. Ska ta mig i kraget o ringa Stora Höga imorgon o kolla priser osv. Vet ni ingeför vad det kostar????
Jag håller oxå tummarna för dig imorgon MrsD!!!
Facebook??? Där hänger jag me. Vilken grupp ska jag leta upp?
Vilken kanon lista. Den ska jag spara ner imorgon på jobbet. Spara allt möjligt på jobbet eftersom där görs det back up ifall, ifall, ifall nånting skulle hända med våra bärbara därhemma. Vore ju jätte tråkigt om allt man sparat på skulle försvinna.
Blev riktigt irriterad på ICAS Maxi alldeles nyss. Idag när jag o sonen kom hem så hade vi fått reklam ifrån ICA, där man fick 50:- rabatt om man köpte böcker för 300:-. Plockade på mig en massa böcker för precis över 300 men när jag kom till kassan visade sig att rabattkupongen inte börjar gälla förrän på tisdag!!!!!! Och jag som körde självscanning o alla böcker låg längst ner i påsen. Det slutatde med att jag iaf köpte allihopa men lite grinig på mig själv blev jag. Tur att man är en sån läslus att det egentligen inte gör någonting.
Nu har jag iaf en massa nya bra böcker att läsa på bussen hem från jobbet. Jaja......nu fick jag skriva av mig iaf.
Godmorgon.
Åhhhhhhh vad härligt med helg igen. Denna veckan har gått ganska så fort tycker jag. Längtar till ikväll då jag ska på tjejmiddag och bara snacka skit....
Stjärnis: Vilken underbar m2b du har!!!!! Lite avis
Amor: Åhhhh vad kul att du hämtat ringen. Tänk att bara få titta på den då o då och längta......
Vilken fin slöja du hittat. Lovar att hålla ögonen öppna!