Göteborgsbrudar 2008 del 2
Astriden: Vad sött!
Astriden: Vad sött!
MrsD: Åh, vad trist!! Manblir så irriterad på sånt!
Hej tjejer!
Jag hinner tyvärr inte mer än att bara kika in snabbt och säga att jag kommer på lördag, ser fram emot detta! Är det något särskilt vi skall ta med oss Grund? Jag ska se om jag hinner kika in här ikväll, har ju massor att läsa ikapp...
Hej tjejer! Smiter in en stund på lunchen... Jag brukar alltid gå ut en sväng för att få lite luft men nu blir det BT istället. Man vill inte gå ut i onödan i detta väder!
Jag har inte hunnit läsa ikapp allt som hänt här, så jag återkommer med kommentarer
Jag tänkte bara berätta att vi har träffat vår florist och konditor nu. Floristen var hur bra som helst. Hon förstod direkt vad vi tänkt oss för bukett och visade olika förslag på bordsdekorationer. Det kommer att bli kanon! Däremot gick inte mötet med konditorn så bra. Tårtan var jättegod men hon förstod inte hur vi ville att den skulle se ut, trots att jag hade med mig en bild! Det verkade som om hon bara ville göra sådana tårtor som hon alltid har gjort. Hon ville bara att vi skulle titta i en pärm med bilder på jättefula tårtor! Jag sa att vi ville ha en enkel stilren tårta och de hon visade var pråliga. Till slut kom vi överens om att vi ska ha riktiga blommor på tårtan. Jag hoppas att den blir bra till slut. Vi kan tyvärr inte anlita någon annan konditor heller eftersom det inte finns så många och välja på där vi ska gifta oss Nu börjar även våra inbjudningskort snart att bli klara.. Infoblad och inlagorna är utskrivna. Det är bara att sätta ihop allt och skriva adresser. Jag hoppas att vi blir helt färdiga i helgen, så att man kan posta dem nästa vecka.. Nu är det fredag tjejer, en dag kvar tills många av oss ses hemma hos grund! Det ska bli kul!
Halloj!
Jag kommer också ikväll... inte långt kvar nu, KUL!
Majsis: Vad tråkigt!! Krya på dig!
Jag såg att det är några nya göteborgsbrudar som har hittat hit Välkomna!
Tack för igår tjejer. Det var hur trevligt som helst!
Grund: Tack för allt. Dessrten var jättegod!
Amor: Du får tacka din man från mig för skjutsen till Brunnsparken.. Jättesnällt!
Nu är man inspirerad till tusen, att bröllopsfixa, så efter mitt spinningpass blir det bröllopsfix
Majsis: Ja, det var jätteskoj... Vad tråkigt att du inte kunde komma! Vad kul att du är klar med framsidorna.. Har du lagt in en bild?
Barbabruden: Ha det så bra på jobbet..
Majsis: Vad fin handstil du har!
MalinLars och Astriden: Hur mår ni? Krya på er!
Cristal, MalinLars och Astriden.. Jag hittade igen er bland Grunds vänner på FB, så ni är addade
Grund: Hur var båtmässan?
Hej tjejer.
Vilket underbart väder.. Man blir ju SÅ lycklig av lite sol!
Astriden: Grattis till vinsten..
Majsis: Oj, vad du har kommit långt som gjort bordsplacering och grejer. Det känns som ett knivigt men roligt projekt. Man vill ju att det ska bli bra..
Cristal och C&K: Nu börjar en del saker falla på plats för er!
Grund: Man behöver få drömma sig bort ibland
Stenbruden: Det blev som Grund sa, inte så mycket möhippesnack men vi får väl fundera vidare tillsammans.
Amor och MrsD: Visst blir man sur när BT inte fungerar, krånglar ju hela tiden.
Igår gjorde vi klart alla inbjudningar men insåg att de vägde 28g. Då krävdes det dubbla frimärken så det fattas några stycken hjärtfrimärekn. Som tur är har underbara MrsD några över till mig. Sedan ska de läggas på lådan, blir alldeles pirrig när jag tänker på det
Ikväll ska jag titta på en kompis lilla bebis som är en och halv vecka gammal.. Ska bli så mycigt!! Man blir så sugen på en liten själv bara
Hejsan
Vad sur jag blir på BT nu.. Kommer ju aldrig in på kvällarna *morr*
Cristal: Vad kul att ev. få byta lägenhet. Håller tummarna..
Astriden: Lycka till hos tandläkaren.
Amor: Vad mysigt med en resa till rom!
Grund: Bra inititiv med FB
Långserud: Jag vet tyvärr inte vart man kan hyra sådant. Kanske kan man hyra detta på en cateringfirma? Ska ni ha hjälp av catering? För i vår catering ingår dukar och servetter..
Jag vill gärna vara med den 8/3
Astriden - Nina
Grund - Maria
Barba
Mrs D - Ida
Långserud- Catrin
Majsis- Malin
Cristal
Carinokenneth - Carin
Amor - Veronica
Stjärngudinnan- Erica