Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Hej

Grund mazi har en hemsida på www.mazi.se kicka in där!!

Längtar redan hem till min m2b då jag bara villl siatt aoch mysa tillsammans, tokigt att man fortfdarande kan vara sååååå kär.. hihih blir lite fnittrig när jag tänker på det!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Här smider ni på planer och så...

Men fick ett meddelande i min gästbok som jag fick lite att tänka på .. En tjej som oxå skall ha festen på aschbergska frågade om vad jag tyckte om prishöjningen.. Jag svarade att jag inte kände till någon som att vi hade ju fått en preleminär meny och pris på det!! hmmmmmmmm verkar som om sakerna höjs nu helt plötsligt för det är 2008! Känns som om man skulle ha bokat allt 2006 så hade man fått det billigare :) Men vi har fått ett pris och då skall det gålla i och för sig så har vi ju inte skrivit på något.. Får ta tag i det nästa vecka..Skall på konferens i alingsås nu kommer tillbacka på fredag!

Mrs d har oxå funderat över häftet men får säkert de bästa tipsen ifrån er sedan... Jag är ju den siste...

Grund kul att klänningen är här och att tärnklänningen snart är färdig!!

Vi ses kanske på fredag här inne tills dess Kram....

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Lägger bara in ett hej då jag skall snart gå och lägga mig!!!

Konferensen var så lärorik och rolig jag fick pris som den medarbetare som ser till att det blir en rolig stämmning på jobbet :)

Hade inte förväntat mig och ett riktigt pris kristall med mitt namn och företagets logo :) Kul att man uppskattas bara efter 5 månader som jag är där!!!

Skall imorgon med tåg ner till mina kollegor som jag jobbade med utomlands kommer hem på söndag!!!

Astriden hoppas det är bättre nu med denna smäratan??

Malin lars kul att du har postat dina kort nu

Kram på er!!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Då var man tillbaka på jobbet med ca. 40 mail att besvara.. Har haft det undebart under helgen då jag träffade mina kollegor nere i malmö har ine setts på 4 år!!!!!!!!!

Så underbart det känndes att vi hade lämmnat varandra igår...
    Undebart roligt att få träffa alla, vi lovade att hålla mer kontakt och träffas åtminstone en gång per år!!!

Har inte läst så mycket får uppdatera mig sen!!!!!!!!

Kram och hej!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Astriden det är var en grym idé tänkte oxå på låtlista igårkväll och bärjade skriva ner lite låtar och så på en lista.. Vet inte vart jag fick energi igår men kände att jag hade inte varit hemma på ett tag och ville röja hemma, så jag städade och lagade mat, efter middag blev det jag och Jonas uppe i bibliotekrummet och röjde en massa papper och så.. Kännde mig såå nöjd efteråt.. Sedan var det idrottsgalan som man både skrattade och lipade till

Grund vad tråkigt att höra hopppas han inte har allför ont och snart kryar på sig!

Barba skönt med lite ledigt hemma och börja ta tag i saker och ting!

Astriden tar gärna emot tips om du kan dela ut det! Funderar på att fixa med naglar snart oxå!

• Amor Eterno

JO det är viktigt med musiken och vi som även skall ha utländsk musik alltså samba/salsa..

Men vi skall dela upp det så att det blir så bra som möjligt!!!

Skall kontakta tjejen på Aschbergska och besöka dem en dag nu i februari!!

Astriden se om hon kan ta en till med naglarna annars får jag gå på nageljakt!!

Någon som skall beställa tårta ifrån ett bageri här i stan eller så??? Vill gärna ha tips??

• Amor Eterno

Hej stenbruden kul att du hitta hit igen!!!

Du kanske har missat vårt träff kväll den 2 februari hemma hos grund eller astriden??

Vad blev det för klänning???

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Kom till jobbet nu har haft besiktning på bilen som gick finnemang!!

Astriden är det bara att hämta upp den?? Då hade ju jag kunnat göra det i helgen!!!!!! Men vet du vad min bror bor ju i malmö nu, kommer upp nästa helg!! Säg till om du behöver hjälp!!!

Jag var ju på konferens föra veckan och där fick vi göra en profilanalys och fick den e-mailat till mig nu!!! Gud vad den stämmer, den visar mitt grundbeteende och anpassat beteende..

Roligt att det stämmer hur jag ser mig själv och hur andra uppfattar mig själv!!

Men men nog om detta majsis säg till dem på skarpen nu!

Grund vad kul att klänningen sitter bättre efter mirakel bh :)

Tänkte bjuda på lite tårta på jobbet sen oxå!!!

• Amor Eterno

Hjesan tjejer!!

Haft fullt upp här men nu verkar det som om det lugnar ner sig lite!!!

Astriden jättefina naglar :) Pratade med min bror och han kommer upp nästa helg alltså den 26-27/2 vill du att han tar med klänningen upp??
    Det blir inga besvär för hans del det är bara säga till om du vill :)

Grund kul med lite spa det behövs alltid :)

• Amor Eterno

Barba gud vad mysigt!! Vi ville oxå till new york men blir nog lite senare vi har bestämmt oss för Rom och sedan Malaysia i Januari :)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2