Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Långserud vart är det du skall fixa håret???

Håller med Astriden Cristal, glömm inte att skrivadet på inbjudningarna!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!!

Vilket väder det är ute!!! Usch... men skönt att det är frdag.

Majsis hoppas att inbjudningarna kommer strax, tråkigt att vänta.

Grund jag vill oxå se på ringen!!!!!! Man är ju så nyfiken!
    Kul att gå på konsert tycker jag!

Jag har fått e-mail utav dem på Aschbergska och vi skall besöka dem den 19/2, vad bara efter det går inbjudningarna ut!!! :)

Min klännng har kommit oxå skall hämta den nästa lördag kl.10.30 :)

Astriden hoppas du blir bättre snart inte kul med förkylning!

• Amor Eterno

Hej Cristal!!!

Vad fina de var!!! Film jag älskar film... Men skall åka och handla snart slutar 16.00 raka vägen hem ta bilen och åka till COOP!!! Ikväll blir det lite dega framför soffan..

Imorgon skall vi på inflyttningsfest sedan blir det utgång för min del, vilket jag längtar såååååå mycket till då jag älsssskar att dansa.

På söndag skall jag på salsa kurs nybörjar grupp kl. 13.

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Vilket väder det var usch, men idag var jag, mamma och pappa på holmens herr då pappa skulle köpa kostym till bröllopet!!

Det blev en svart kostym med svart väst vit skjorta och grön slips :) Han var så stilig!! :)

Sedan åkte vi till Backaplan där var jag på inspiration och köpte en lyckta på rea och hittade även en tavla stativ för bara 100:-
    de rea de ut hela butiken!!! Köpte den direkt tänkte ha den vid ingång till salen där vi skall äta skall göra en sitt placerings tavla :)

Astriden japp vi kan väl höras av på mobilen... Vore kul :)

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Dålig dag för mig igår göra en lång historia kort!!

Så var jag å mina kusiner ute, vi gick till excet, min bästa vän skulle möta oss där men var på 30 års fest först jag sa att jag skulle ringa när vi kom in det gjorde jag och hon svarade inte då sms jag oxå vart vi var!!

Hon ringde såg jag kl 01.30 sa att hon skulle komma men 1 timma efter hade hon inte dykt upp.. (Hon har gjort detta förut) så vi trodde bara att hon beslöt sig för att stanna där!! Vi åkte hem var hemma kl.3, åt mat och la mig , tog inte med mig mobilen upp som jag alltid gör!!! Kl.10.30 ringer hennes mamma vet inte vart hon är jag ser att hon har ringt kl.04.00..

Sedan börjar ett letande efter henne i 2 timmar hon dyker upp... Pratar med hennes mamma sa att hon har duschat och gått å lagt sig!! Jag riinger senare under kvällen ingen svarar hemma. Lämmnar medd, då hon blev av med mobilen...

Vet bara att hon hamnade i fel sällskap! Är orolig har nu både e-mailat och lämmnat medd i hennes hem telefon!!

Har såååååå dåligt samvete att jag inte ringde mer den kvällen... Vi får se om hon hör av sig idag, annars åker jag hem till henne.

• Amor Eterno

Hej tjejer!!

Har pratat med min vän nu.. Hon mår bra hon hade somnat i bilen och hamnat ute i landvetetr någon stans och visste inte hur hon skule ta sig hem! Man målar nog upp värre scenario..

Men vi skall träffas och pratas,, yack vad fina ni är som bryr er!

Cristal jag har samma som du att jag har tre namn skall ta bort ett och lägga till Jonas namn.. svårt men jag pratade med skatteverket bara.

Majsis vad fina inbjudnigar..

Grund tråkigt med ringen hoppas det blir bättre med den andra som kan göra den!! Bra att du rekommendrar konserten kanske skall man gå på den!!

Jag skall hämta min klänning på Lördag åhhhhh jag längtar redan.

Hur bli det på lördag??

Aybee välkommen, har ni satt datum än?

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

mrsd: Jättefin slöja, den kommer att passa perfekt till din klänning! Har du fått slöjan redan??

Ja man vill ju ha det perfekt på sin dag, 2 veckor innan mitt så skall ett par vänner gifta sig, de skall ha festen på Stora Holm den 16 augusti :)

Blir kul att få åka dit i alla fall, vi hade ju tänkt ha det i början men sedan blev det för litet för oss!!

• Amor Eterno

GOd morgon tjejer!!

Ja mrs d 250 kr hade jag lagt oxå..

Jag var på arkivet igår och köpte en sådan stor och fin stämpel med en massa ord skrivet så som : Bröllop, du är inderbar bara du och jag, det skall jag ha på festhäftets framsida med silver pulver på som blir hårt med värme pistol på (kommer inte ihåg hur man kallar det) men det såg så fint ut och hon var så snäll som visade mig hur man gjorde det!! :)

Jag visar upp ett ex på lördag :)

Idag skall jag gå och klippa topparna lite känns skönt!!

Astriden vill du fråga din vän om hon tar emot andra för att fixa naglarna? Och förresten har du fått din klänning?

• Amor Eterno

Hejsan!!

Välommen fru magnusson när skall ni gifta er har ni bestämmt datum??

Ja just det embossing heter det, skall sitta med inbjudningarna nu till helgen!

Vi skall bara embossa 150 st till festhäfte (herre min skapare) men jag har ju 7 månader på mig!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2