• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Ärligt talat är jag inte så förvånad över ICA. Men jag vill inte bara dissa ICA , jag tror det är precis samma på hemköp, Coop etc etc. Det sker så mycket skit överallt och det gäller ju inte bara köttfärs å matvarubutiker.

Men det där med att folk råkat hitta glas etc i köttfärs är ju inte konstigt numera. Jag har en kompis som fick en portionssnus i brödlimpan...

• Grund

Nu ska det bara spelas en låt till efter denna... hoppas den kommer med. Annars är det ju iofs önskelåtar efter kl 11 också hoppas hoppas hoppas

• Grund

Nu får jag äntligen gå hem!!!

Ha en riktigt mysig kväll och helg brudar!

• Grund

Godmorgon tjejer!

Kul att läsa att ni haft bra helger. Själv har det varit lugnt; fredag tacos och Idol med min toastmadame + kârl, lördag Sofia Källgren och Jul på Liseberg...huu vad mkt folk. Igår åkte jag till Torp och mötte mor och far och påbörjade min julklappsshopping.

Har dessutom sytt första tärnkjolen halvfärdig. Idag måste jag iväg och köpa dragkedja så att den kan färdigställas för inprovning till nyår i Abu Dhabi. Talade med min kompis där nere som påminde om att diamanter är billigare där Och hon hade hittat en smed som gjorde fantastiskt fina smycken så nu kanske det blir en vigselring till nyår, vem vet

• Grund

Nu har jag lagt in bilder på topparna som mina tärnor ska ha. Det är mönsterbilden som är inscannad så det är ju inte så bra bilder. De skall ha varsin av modellerna A, B och C. Kjolen är bara lång och enkel.

• Grund

Majsis: åh vad spännande. Jag håller tummarna för att den kommer vara perfekt

Stenbruden: Vi ställde in i lördags eftersom det bara var Astriden och jag kvar.

MrsD: Skönt att det känns bättre mellan er. Hoppas du hittar något bra ställe så ni kan komma iväg tillsammans.

• Grund

Tack tjejer, men jag har inte sytt klart något än så jag vet ju inte om det blir bra...

Astriden: Ska du bege dig till Malmö snart igen då?

• Grund

Jag tänkte inte heller att han skulle få se, men jag var ju så glad när jag fick min klänning så han fick se den en gång. Nu hänger den hemma hos mamma och pappa så han kanske hinner glömma lite på över ett år

• Grund

Han har faktiskt sett den på, jag vet jag är en dålig människa

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2