• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

OJojoj ingen här sen 14.30 igår...

Godmorgon tjejer!!!

Nu är det snart julledigt och det ska bli å skönt. Jag längtar så mkt. Måste fixa ett par små klappar till men annars ska det vara klart. Ohh no! Brorsan har jag ju glömt, Attans! Idéer???

Fick mail från min kompis i Abu Dhabi nu. De skulle till beachen idag. Helt ofattbart att man är där nere i värmen om en vecka. Jag känner att det är inte helt synd om mig just nu. Tänk vad härligt att man faktiskt kan få gotta sig ibland. Som i tisdags var jag på Kock & Vin med gamla jobbet, igår chokladprovning med det nya. Sen firar m2b och jag vår 9 års dag den 1/1. Så härligt!

• Grund

Var ska du göra det någonstans Astriden? Du får meddela hur det blir!

• Grund

GBG-brudars gemensamma HIPPA
    8/3
    Astriden
    Barbabruden
    Amor
    Grund
    Majsis
    MrsD

Förslag på pyssel, mys & skvallerträff
    Fritt fram för förslag på vart & hur
    26/1
    Astriden
    majsis
    MrsD
    Grund

2/2
    Astriden
    Majsis
    MrsD

• Grund

Hej tjejer!

Vad roligt om du får din klänning till Borlänge MrsD!

De ringde precis och sa att mina skor hade kommit och jag som tagit bilen till Angered och ska vidare norrut sen... men jag ringde M2b så han får åka och hämta dem innan han tar vagnen hit. Känner ju inte för att knö mig tillbaka in i stan och sen ur stan igen. Men jag vill ju se skorna nu!!!

Jag har fått veta att min vän i Abu Dhabi får ledigt i maj så de kommer att ha sitt bröllop den 31 maj, precis som några av er Jag ska vara värdinna på det bröllopet så nu får ni hjälpa mig med sådana idéer också!!!

Annars blir det nog som Barba skriver; ganska lugnt med bröllopsplanerna i jul. Fast jag måste sy lite iofs...

Ha en riktigt skön Jul och Gott Nytt År allihopa!
    Jag kommer kika in här under julen antagligen (man kan ju inte låte bli ) innan jag pausar över nyåret.

Jag vet att tomten kommer vara snäll mot er för ni är toppen!
    Kram

• Grund

Gokväll och god fortsättning brudar!

Hoppas tomten var snälla mot er. Det var han mot mig tycker jag, även om det är jag som är klapputdelare hos oss Jag fick dessutom vara tomte hos grannarna där barnen är 2 och 4 år och de blev inte alls rädda för mig. Så himla gulligt när tomten får en puss av tvååringen

Men nu ska vi snart börja packa inför AbuDhabi i övermorgon. Det ska bli så häftigt att åka dit och nu går hjärnan varm kring hur min vigselringen ska se ut.

Jag vill önska er ett riktigt gott nytt år och hoppas ni får riktigt fantastiska nyårsfester med era älsklingar!

Kram på er!!!

• Grund

Gokväll tjejer! Allt verkar bra med er! Härligt att inbjudningskorten gått iväg, att klänningar är i antågande etc

Nu befinner jag mig i Abu Dhabi och har nu avverkat två dagar. Igår åkte vi bil i öknen. Upp, ned och på snedden ner för sanddynorna, helt sjukt roligt. Idag började vi med att åka till ett köpcentra där min vän var hittat sin favvo-smed. NU HAR VI BESTÄLLT VIGSELRING!!! Jag hoppas bara den hinner bli klar innan vi åker hem men de skulle ha den så pass klar att jag får se den utan stenarna och godkänna den iaf. Min väns man kommer hem i mars så han får väl i värsta fall ta med den då.

Ikväll har jag satt på tippar på naglarna, gel, med fransk manikyr så nu behöver jag hjälp med vart jag ska gå för att underhålla detta hemma i Sverige. Åhh vad fin man känner sig

Imorgon blir det nog sol och bad hela dagen och skoshopping och pedikyr på kvällen.

Ha det så bra, jag tittar säkert in imorgon också och önskar gott nytt!

• Grund

Gokväll tjejer!

Så var man tillbaka i Sverige igen och det känns inte alls bra. Lämnade ett spännande land med sol, värme och ledighet för kyla, blåst, jobb och förkylning... Fast det klart att det egentligen är skönt att vara hemma igen.

MrsD: Tråkigt med syrran, hoppas hon mår bättre. Din m2b också, riktigt starkt av honom att bry sig! Det ska han ha all "cred" för.

Asriden: Jag ser till att ändra mina planer helt enkelt och inställer mig den 2/2. Vill inte missa ännu en gång. Himla roligt att svaren börjat droppa in så fort.

Majsis och Mrsd: Härligt att klänningarna är i hamn.

Själv har jag nu beställt vigselring och hade planerat att hämta den igår för att få med den hem men eftersom jag gjorde en ändring i sista stund på stenstorleken hann den inte bli klar. Nu får jag antagligen inte se den förrän i mars

Nu måste jag sova ikapp lite men vi ses imorgon!

Tänk att det är vårt år nu tjejer, kan inte fatta det riktigt

• Grund

Godmorgon tjejer!

Tur att man hunnit komma hem men så himla jobbigt, jag är stenförkyld. De där jäkla flygplanen tar livet av en... Tur att man har lite solbränna, för nu ser man normal ut istället för likblek som jag brukar bli när jag är så här krasslig

Skönt att det är fredag också. Då blir det riktig mjukstart och jag kan sova bort förkylningen i helgen förhoppningsvis. Och plocka bort alla julsaker. Jag tyckte jag pyntade nyss och det var ändå till 1 advent, helt sjukt vad fort tiden går!

Snart har det gått 1 år sedan vi bokade bröllopet och då tyckte man att det var löjligt tidigt...herregud, snart ska man gifta sig

• Grund

Så nu har jag bokat om det jag hade helgen den 2/2 så nu är det bara att tuta och köra.
    Astriden: Du hade ju hemma hos dig sist, vi kan vara hos mig om ni vill.

• Grund

Tjenix allihopa!

Idag har varit en riktigt pissig dag, totalt kanonförkyld och lite feber tror jag för jag har varit helt utslagen. Bara strosat omkring i morgonrock hela dagen. M2b är också kass men var jättegullig och lagade mat till oss. Svärföräldrarna kom ner och gick på My Dog och jag hade verkligen sett fram emot att gå med men jag orkade verkligen inte, typiskt!

Välkommen julibruden! Du måste berätta hur dina planer går. Min bästa kompis och tärna ska också gifta sig din dag så det är en speciell dag för mig me

Vad kul att du hittat din drömring Amor!! Hur ser den ut??? *nyfiken i en strut*

Det verkar gå dåligt i hockeyn vad jag kan se, skit!
    Så nu går jag å lägger mig. Sov så gott tjejer!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2