• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Hej alla, haft problem med inloggningen men nu gick det tillslut.

Astriden: Fy katten vad tråkigt! Och jättesvårt. Men jag tycker du ska sluta prata på MSN. För då liksom "vinner" hon eftersom hon vägrade prata. Skriv att du ringer ikväll (eller ngt) och om hon inte kan då kan hon skriva när de passar. Sen tycker jag du ska säga att när de tidigare valt att inte ha kontakt med dig så har du blivit ledsen. Speciellt när de inte ens hört av sig för att tacka nej. De har ju tydligt visat att de inte vill ha kontakt och eftersom du inte har varken tid eller lust att få ett uteblivet "nej tack" ännu en gång så blev de helt enkelt inte bjudna. Det är ju så de visat att de vill ha det. Duger det inte förut så ska det definitivt inte duga till ett bröllop där ni vill ha era nära och KÄRA.

Utifrån det du skrev så tycker jag såhär men jag vet ju inte egentligen hur relationen är. Men tänk på att vara tydlig med att uttrycka " när ni gör såhär, så känner jag såhär" för du har alltid rätt till dina känslor och det är svårare för dem att ge dig skulden. För vad jag kan utläsa så har du verkligen försökt. Bröllop är ju inte självklart ett släktkalas. Hoppas allt löser sig till det bästa och att du får en riktigt skön helg och att klumpen i magen inte blir alltför stor.

KRAM

• Grund

Astriden: Jag gillar inte lakrits så jag tycker abslout att den med passion låter smarrigast.

Amor: underbar ring, nästan likadan som den jag beställt men jag kommer ha en princesslipad på mitten också.

Majsis: toppen att du får folk att hjälpa till

• Grund

Godmorgon!

Gud vad hemskt med rån och bomber här i Götet. Det tog 1 h och 15 min att komma till jobbet och jag bor inte ens där det var avspärrat. Stackars alla som fått evakuera sina hem.

Cristal: Roligt att ha dig här. Kul att du gått på gullmarsgymnasiet, det gjorde jag med. Chalmers också för den delen.

Astriden: Jag köpte skor på Johans på linnégatan för de beställde hem de som jag ville ha. (jag har ju kritvit klännning och vita skor fanns ingenstans...)

Amor: samma här, gästlistan tenderar att springa iväg.

• Grund

Godmorgon!

Vad tråkigt med din ring Långserud. Jag har rött guld men kanske någon av de andra vet mer.

MrsD: BRA jobbat! 6 kilo var inte dåligt!

Det där med gravering... jag tror inte vi ska ha någon text utan bara namn och datum men då sätter man killens namn först va? "kille o tjej 2/8-2008" eller?

• Grund

Var inne på postens hemsida och hjärtana finns som sagt inte kvar men nu har det ju kommit frimärken med hundar... hmm, jag älskar vovvar så det kanske blir de vi väljer Önska bara det var pudlar på bilderna.

• Grund

Förlåt Majsis: Jag skrev Mrsd... Grymt jobbat majsis!
    MrsD: Du är grym du också

Astriden: Tycker du man måste testa ögonfransar innan eller räcker det med att boka till innan bröllopet? Vad tycker du?

• Grund

Nu har jag bokat den 20/3 för att testa lösögonfransar. Då är jag fin till påsk och min födelsedag

• Grund

Astriden: Fått något nytt efternamn ännu?

• Grund

vad tråkigt stenbruden. Men denna gången hoppas jag inte ni övriga trillar bort lika fort som ni gjorde sist

Ni som planerar resa till Malaysia får gärna ta med den info ni samlat för vi har börjat fundera på att resa dit också. Vår toastmadame var där på kurs i höstas och hon sa att vi måste åka dit. Jag tycker det verkar bra att man både kan få helt underbara stränder, storstad och hyffsat billigt leverne/shopping i samma resa. För jag vill ha stränder och m2b vill ha lite mer puls. Han är för rastlös för att vara på en öde ö i 2 veckor.

• Grund

Långserud: ingen aning vad agendan är. Jag har heller aldrig träffat någon av er så det ska bli kul att bara träffa er. Men ni får jättegärna ta med inbjudningskort/festprogram etc så kan vi utbyta idéer.

Någon speciell mat som önskas?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2