Göteborgsbrudar 2008 del 2
Astrien: Jag har kollat på Sneakpeaken och det såg jättefint ut. Var på klänningen är bilden tagen?
Astrien: Jag har kollat på Sneakpeaken och det såg jättefint ut. Var på klänningen är bilden tagen?
Grattis, vad kul! Då ska vi bara se till att ingen läser tidningen på en månad då
vem som helst kan väl inte få klaga tycker jag. De borde ju bara ta emot klagomål från folk som heter väldigt likt eller har ngn annan relation till namnet. Annars är det ju knäppt.
God morgon!
Astriden: klart jag kommer hojta till. ska bli så roligt att få se dig bli "omgjord"
Igår blev det en lugn dag för mig på BT. Har en del att pyssla med på jobbet. Sen var jag på stan och köpte de sista kuverten, fikade med min toastmadame och slutligen fortsatt korttillverkning på kvällen. Sen gick jag och väntade på att H skulle komma hem, vilket var beräknat till midnatt ungefär. Men nej...planet från Kastrup var inställt så de fick åka buss hem istället. 05.30 var han hemma och han var måttligt nöjd när han haft två pers som suttit och partajat och blivit fullare och fullare, när han själv bara ville sova. Usch, jag tycker synd om honom.
Idag ska jag fylla på naglarna igen.
God morgon!
Amor: En kollegas fru gör naglarna men nu kommer hon inte hinna med det längre så jag måste hitta någonstans att gå framöver.
Skönt med fredag och kul att se Astriden ikväll
Så har H fått massa arbete och måste jobba hela helgen, alltså ingen mässa för honom. Men jag får gå själv istället. Vill ju itne missa Gbgbrudars supermodell
God förmiddag!
Tack själv Astriden! Jättekul att ses igen. Hoppas ni hade kul på rubinen också. Vi stannade inte så länge efter att ni gick. Sen blev det en burgare på 7:ans *mums*
Roligt att träffa dig också Amor. Klänningen var jättefin!
Vad roligt med två födelsedagsbarn denna veckan. Långserud på torsdag också.
Långserud: ja, det var nästan festligt att det fanns en sådan bukett som liknade den jag visade. Bra att få se live hur den ser ut. Avslöja inget här bara
Fika Onsdagen den 20 Februari:
Amor - Veronica
Astriden - Nina
Grund - Maria
Grattis på födelsedagen Astriden!!!
Jag känner mig så trött idag. Har suttit två kvällar till elva och pysslat men inbjudningskorten men nu äntligen är de klara *pust*
Jag är också så sugen på att resa. H befinner sig i Marocko så något Alla hjärtans dags-mys blir det inte heller. Tycker iofs inte att man måste fira alla hjärtans dag. Det är nästan mysigare att fira alla andra dagar egentligen.
C&K: roligt att ni hittat ringar som ni tycker om! De ser jättefina ut!
Bra lista MrsD. Den blir det copy/paste på
En vecka kvar till fika!!!
Långserud: Jag har med din påse idag. Vi hörs av under dagen.
Kolla in recent news på FB