Ot Delad vårdnad
Jag och mitt x separerade nyår 01/02 och kom då överrens om att våra 2 barn ska bo hos mig och varannan helg hos honom. Idag är dom 10 och snart 12 år och vi har haft så hela tiden. Han har aldrig haft dom mer än han ska och han har aldrig ringt dom när han inte har dom för att höra hur det är eller bara småprata.
Jag har suttit på sjukhus X antal ggr, torkat spyor hela nätterna långa, vankat uppe på nätterna, lagat trasiga knän, tröstat när livet är jobbigt. Jag har även betalat all medicin under dessa år (är en hel del med astmabarn) jag har betalat fästinvaccin som han lovade att stå för, glasögon åt dom båda flera par, kläder, skor osv osv han har aldrig gjort något.
Han fanns inte ens där när vi bodde ihop.
Igår säger han till mig att han vill att ungarna bor mer hos honom och hans nya fru (som mina barn inte tål för hon är så elak) men han vill bara ett barn i taget.
Är det någon som vet om han bara kan riva upp vårt avtal sen 5 år och göra som han vill?
Vad ska jag göra? Jag vill inte att dom bor mer där och dom vill inte heller det.