För mycket är aldrig tillräckligt.
Hehe, nu är jag med i matchen Gemma, det tog sin lilla tid då jag precis som förhoppning var inställd på lite mer hands on glamour :)
Trött efter två hela dagar med den fina men krävande familjen i frisk skogsluft. Har ätit massa gott, druckit massa gott, sovit och promenerat i skogen. Mest trött är jag efter att ha kört bil i beckmörker, jag hatar verkligen det då jag har världens sämsta mörkerseende. Annars ÄLSKAR jag verkligen att köra bil och kör nästan jämt när jag och mannen är ute och åker. Han gillar det också, fast inte riktigt lika mycket som jag, så jag brukar få min vilja fram. Skulle himla gärna vilja prova att köra på bana någon gång.
Menar nog inte bakfickan på Gondolen, utan köksserveringen, här är menysidan:
www.eriks.se/default.asp&n2=42
Blev tipsad om den av min chef och har inte så bra koll på vad som är vad eftersom jag - believe it or not - aldrig ätit på Gondolen! Superskumt, men varje gång jag varit på väg dit har det blivit ändrade planer.
Gemma: tänkte fota mina små änglar men kameran behövde laddas så du får ge dig till tåls. Ujuj vad jag blir avis på er cassoulé, förresten.
Lappis: hur var det igår?
förhoppning: Nobelbal - du vet var du ska vända dig med de smaskiga detaljerna och skvallret va?!