• Izunia

För mycket är aldrig tillräckligt.

tur att jag hittade tråden nu! :) Tyckte det var lite dött i den andra! hahaha..

Nu är jag nästan färdig packad för vår resa imorgon! Känns otroligt konstigt att jag äntligen ska få slappna av i 4 veckor efter allt jobb! Bokade hotell mitt i Ginza i Tokyo så jag hoppas det blir bra. Den 13e åker vi vidare down under för några dagar i Sydney innan vi åker och firar jul in the outback med makens familj.
    Innan nyår åker vi tillbaka till Sydney för att fira denna där med våra vänner och sen har vi inte fler planer innan vi åker hem. Bara njuta och ha kul!

Tyvärr blir det inte så mkt fest för mig på nyår.. då jag är gravid! Är i v 12 nu så det är väl dags att komma ut ur garderoben! :)

• Izunia

haha stålis! Bra att du är uppmärksam! Men det var en oskyld fråga då en annan tjej nyligen berättat att hon var gravid!

Vi har inte berättat för alla än, men de flesta vet. Min mans föräldrar vet inget då vi ska berätta för de nu när vi kommer. Men nu är det liksom inte hemligt längre.

• Izunia

forhoppningsis Grattis till jobbet!!

En liten halsnng fran australien! Hinner bara titta in da och da sa jag hanger inte riktigt med i alla berattelser ni skriver om.

Vi har ganska bra vader, behagligt, men en del regn. Men lite sol och shopping hann jag med i sydney. Sjalvklart kopte vi globalknivar i Tokyo ocksa.
    Vi aker tillbaka till sydney den 30e for att fira nyar och sen ska vi nagra dagar pa solsemester.

Ar det nan som upplevt extrema krampanfall (som knivhugg) under graviditet??

• Izunia

molvark har jag haft sedan borjan och det har inte varit nagra problem. jag har inte haft nagra fler kramper sa jag avvaktar nog lite. Kommer de tillbaka sa far jag uppsoka lakare.

Det kanns lite konstigt, jag har inte ens koll pa nar det ar julafton eller nanting! Ar det pa tisdag?? Lite trist utan fin julgran..presenter att lagga under granen och vara utan sin egen familj. Men det ska nog blir trevligt har ocksa.

• Izunia

molvark har jag haft sedan borjan och det har inte varit nagra problem. jag har inte haft nagra fler kramper sa jag avvaktar nog lite. Kommer de tillbaka sa far jag uppsoka lakare.

Det kanns lite konstigt, jag har inte ens koll pa nar det ar julafton eller nanting! Ar det pa tisdag?? Lite trist utan fin julgran..presenter att lagga under granen och vara utan sin egen familj. Men det ska nog blir trevligt har ocksa.

• Izunia

Gott nytt ar tjejer!

jag tror jag blir forst ut att fira det nya aret har i Sydney!
    Snart (9 jan) ar semestern slut, men tills dess ska jag njuta av solen sa mkt jag kan.

Sag mig vad ni tycker om den har traden...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m2535758.htm...

Nu har vi ett flyg att passa sa jag maste ga.

Gemma Vantar med spanning pa nar det ar dags! Hoppas pa snart!

Ciao!

• Izunia

Hej hej! Droppar in på kort visit. Ær hemma igen 9 jan och kan efter några dagar återgå till mer aktivitet i tråden!

Lænken jag skickade handlar om fotografen vi haft problem med... Vi har ju fortfarande inte till handafått allt...

Graviditeten går fin fint! Inga kramper eller andra problem. Bara min rygg, men den har jag haft problem med tidigare. Vi har baby-shoppat hur mkt som helst i sydney. Hær finns hur søta klæder som helst. Det blir e-bay nær jag kommer hem! =)

Gemma....No baby yet!????

• Izunia

Hej nu är jag tillbaka i det kalla landet!

Jag kan börja med att tala om att vi idag fick hämta våra resterande bilder.. Vi fick ju naturligtvis själva åka för att hämta dem även om det inte var vårt fel att det var felprintat i albumet och att de inte hade inramningarna redo förra gången. Men de fick ju betalt då så varför skulle de orka bry sig om sina kunder nu,...

Jag kan tillägga att det fotografen har skrivit är självklart en hel del lögner och bortförklaringar.
    Jag ska skriva ett fint inlägg nu i tråden så fort jag har lite mer tid över.. det finns MYCKET att skriva.

För övrigt så har jag fått en tid för ultraljud den 4 feb. ska bli spännande!
    Jag har redan jobbat på marken sen slutet av november! Vi får jobba upp till 12e veckan, men om vi vill sluta tidigare är det upp till var och en. Jag mådde ju aldrig dåligt men jag var så fruktansvärt trött i början.

Imorgon är det tandläkaretid... = spruta... not like.

Hoppas alla har fått en bra start på nya året!
    Min vännina fick en son den 8e och jag ska träffa dem imorgon. De hade efter sista ultraljudet trott att barnet var ca 15% mindre än normalt och att han skulle födas jätteliten.. hmm.... 3,4 kg och 48cm är inte så liten!! hahaha... ops..

Gemma.. jag tror din lille/a plutt kommer den 12e och jag tror nu att det är en flicka. Har tänkt pojke innan.

• Izunia

Margaux jag älskar också tandläkaren! Gillar när de putsar, pillar, rensar och polerar. Men jag klarar inte av sprutor och jag ska laga hål idag.. snyft..

Förhoppningsis stort GRATTIS!! Vad SKÖNT det måste kännas! Jag bockar och bugar för allt jag får ta emot (champange!)hahaha!! Alkofritt får duga..=)

Jag får väl säga att bilderna allt som allt är ok. Det enda jag retar mig på (förutom att det inte finns NÅGRA familjebilder eller gruppbilder som vi bad om) så kunde bilderna vara lite bättre redigerade i slutändan. Jag är jättenoggran med photoshop och skulle fixat upp mer med färger och så. Annars är det ju trevligt med en tryckt A3 bok istället för vanligt album. Men kvalitén väger definitivt inte upp servicen. Punkt.

Gemma, japp allt kan hända imorgon! Min vännina som födde nu hade värkar i 3 dagar innan hon födde... totallt slutkörd inför slutspurten. Bäst om det kommer på en gång.

Amelle, du och jag emot pojk-gruppen!
    Gemma, har ni inte startat nån vadslagning om kön och vikt? Nån kan vinna cash på din smärta! =)

Jag har ju turen att må nästintill toppen under graviditeten so far. Har ju problem med ryggen sen tidigare och den är ju inte bättre nu precis. Har riktigt ont nu då jag inte han gå till kiropraktorn innan australien. Har jättemycket huvudvärk och jag tror det beror på ryggen.
    Vi har ju redan varit på 2 privata ultraljud och den jag ska pånu är det "statliga". =) Det är mer spännande nu eftersom det var ett tag sen.
    A har åkt till Österrike i morse och nu ska jag vara ensam i 2 månader! I mars ska jag på lite skidsemester men det är ju bara 1 vecka. Får ta med mig mamma på ultraljudet då A inte är hemma... =( Han är superledsen.. Men min mamma kommer att bli desstu gladare då hon nämnt att hon gärna vilja följa med nån gång om A inte kan.

Nu ska jag fixa lite frukost och alvedon. Positiva sidan av att vara jet laged!

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.