Margaux jag älskar också tandläkaren! Gillar när de putsar, pillar, rensar och polerar. Men jag klarar inte av sprutor och jag ska laga hål idag.. snyft..
Förhoppningsis stort GRATTIS!! Vad SKÖNT det måste kännas! Jag bockar och bugar för allt jag får ta emot (champange!)hahaha!! Alkofritt får duga..=)
Jag får väl säga att bilderna allt som allt är ok. Det enda jag retar mig på (förutom att det inte finns NÅGRA familjebilder eller gruppbilder som vi bad om) så kunde bilderna vara lite bättre redigerade i slutändan. Jag är jättenoggran med photoshop och skulle fixat upp mer med färger och så. Annars är det ju trevligt med en tryckt A3 bok istället för vanligt album. Men kvalitén väger definitivt inte upp servicen. Punkt.
Gemma, japp allt kan hända imorgon! Min vännina som födde nu hade värkar i 3 dagar innan hon födde... totallt slutkörd inför slutspurten. Bäst om det kommer på en gång.
Amelle, du och jag emot pojk-gruppen!
Gemma, har ni inte startat nån vadslagning om kön och vikt? Nån kan vinna cash på din smärta! =)
Jag har ju turen att må nästintill toppen under graviditeten so far. Har ju problem med ryggen sen tidigare och den är ju inte bättre nu precis. Har riktigt ont nu då jag inte han gå till kiropraktorn innan australien. Har jättemycket huvudvärk och jag tror det beror på ryggen.
Vi har ju redan varit på 2 privata ultraljud och den jag ska pånu är det "statliga". =) Det är mer spännande nu eftersom det var ett tag sen.
A har åkt till Österrike i morse och nu ska jag vara ensam i 2 månader! I mars ska jag på lite skidsemester men det är ju bara 1 vecka. Får ta med mig mamma på ultraljudet då A inte är hemma... =( Han är superledsen.. Men min mamma kommer att bli desstu gladare då hon nämnt att hon gärna vilja följa med nån gång om A inte kan.
Nu ska jag fixa lite frukost och alvedon. Positiva sidan av att vara jet laged!