För mycket är aldrig tillräckligt.
Kanske var det så att det ordinerade sexandet hade en viss effekt?!
Kanske var det så att det ordinerade sexandet hade en viss effekt?!
Jepp, förhoppning, vi bor i studentlya i den gamla Skatteskrapan. 21:a våningen! Tack för tipset om Bistro Süd, jag sade faktiskt till fästmannen innan han åkte att vi var tvungna att testa den. Kul att du också rekommenderar just den.
Great minds think alike :)
Förresten Izunia, nu har jag läst din länk, shit vilken soppa! Och att de försöker ursäkta sig i tråden, visst det kan alltid finnas förmildrande omständigheter men inte under såhär lång tid. Särskilt inte när de hela tiden hittar på ursäkter och kommer med nya löften som de inte håller. Fy tusan!
Förresten Izunia, nu har jag läst din länk, shit vilken soppa! Och att de försöker ursäkta sig i tråden, visst det kan alltid finnas förmildrande omständigheter men inte under såhär lång tid. Särskilt inte när de hela tiden hittar på ursäkter och kommer med nya löften som de inte håller. Fy tusan!
ooops, slant visst :)
Hello ladies!
I dag känner jag mig mycket bättre, har sovit nästan utan att vakna mer än ett par gånger i natt. Öronproppar är ett måste då det är ett sjukt störande ljud från hissen, tror att jag nu börjar vänja mig vid att sova i den nya lägenheten med alla nya ljud och så högt upp i luften. Som tur är har vi både eget kök och badrum, nån måtta får det vara på det studentikosa livet.
Gemma, fnissade gott åt ert tumlande i sänghalmen. Hoppas
verkligen att ni får till ett givande samtal med läkaren så att du kan återfå lugnet inför förlossningen. Tänker mig också att sådan här historier blir ännu värre om man som vi är kontrollfreaks, då mår man verkligen dåligt om man inte känner att makten ligger hos en själv.
Håller med förhoppning: man måste ta vara på chanserna att fira! Men både jag och min kille är rätt glömska när det kommer till årsdagar, förra året glömde vi bägge bort årsdagen men nu fick jag tack vare dig en påminnelse om att den faktiskt infaller nästa vecka. Är ju dock inte lika kul att äta god middag och dricka skumpa på egen hand :) Även om vi är dåliga på ?dagar? så är vi desto bättre på att uppmärksamma varandra i vardagen med goda middagar, blommor och små överraskningar. Allt för att inte låta vardagstristessen infinna sig ? livet blir så mycket roligare om man njuter av små härligheter mitt i vardagen.
Lapinette: vinkyl i garderoben - smart! Är något jag ska komma ihåg när vi köper större lägenhet.
Hej trådtöserna!
Både braiga och mindre braiga saker har skrivits i dag ser jag.
Grattis förhoppning och Margaux till uppsats respektive mosterskap!
Och Izunia, vad skönt att ni till slut fått bilderna. Blev ni nöjda till slut? (med själva bildkvaliteten alltså - inte servicen).
Gemma, något nytt på förlossningsfronten? Håller tummar och tår för att den snart ska titta ut så att du slipper gå och oroa dig för knäppa kinesiska sjukhusrutiner en enda dag till. Förstår att det måste vara superpåfrestande för psyket.
Håller fast vid min tidiga tippning på en tjej och den 12:e. Nu har jag även stöd av Izunia så det bara MÅSTE stämma :)
För övrigt ska det bli underbart med helg!
Hur ser era planer ut?
Tjena moss,
Här händer det grejer minsann!
Ryssland låter spännande ? var någonstans i så fall? Vad jobbar din make med förhoppningsis?
Apropå bebisar så ska jag i dag åka hem till kompisar och inspektera deras förstfödda. Mamman låter lite deppig, hoppas bara det inte är frågan om en sån där läskig förlossningsrepression. Får väl kolla läget ikväll. Sen ska jag på middag hos hemma hos en kollega, blir ett gäng tjejer och vinet är inhandlat!