• Amelle

För mycket är aldrig tillräckligt.

oooooh, Gemma! Så spännande! Du bara smyger ut lite diskret så där....

Izunia - väl rutet! Vilka ärkepuckon till fotografer.

förhoppning - är det sant att den bara sjönk ihop efter en dörrslagning? hyfsat knepig rätt att tillaga m.a.o. Har aldrig provat själv.

• Amelle

Aha, så det kan vara ett "vanligt" sjukbesök såhät tätt inpå? Tyckte också att Gemma lät lite väl cool :) Spänningen är olidlig.

• Amelle

Lapinette - du har helt klart en poäng, hehe.

• Amelle

usch jag är verkligen bakfull som en gris. Måste försöka somna om nu, har inte blivit många timmars sömn i natt. Var hemma vid tresnåret efter en jäkligt trevlig kväll med lite väl mycket vin. Åt smarrig hängmörad entrecote med ugnsrostade rotfrukter och spenat/avocadosallad.

• Amelle

Känner inte heller att jag behöver bemöda mig om att kolla ut genom fönstret efter din rapport, Lapinette.

• Amelle

Blev det inget med den 2:an du länkade till Stålis?
    Den såg himla fin ut men ni är kanske på jakt efter en 3:a.

Idag ska jag försöka ta mig samman och gå och handla käk samt laga middag till en väninna som kommer hit ikväll.

hade tänkt träna men mitt huvud känns som betong.

• Amelle

Gemma din luring Skönt i alla fall att det kändes bättre efter detta besök.

Lapinette - visst är det är jobbigt att behöva tvångsshoppa kläder till ett visst tillfälle (som ett bröllop) för det är just då man aldrig hittar nåt. När man är luspank och har köpförbud, däremot, finns det alltid massor av snygga kläder. Men i Barcelona lär du ju ha goda förutsättningar att hitta en fin klänning.

Har sovit ett par timmar, duschat, tvättat en maskin i den futuristiska tvättstugan, handlat mat och städat lägenheten. Samt ätit falafel med bröd och druckit cola - dricker det endast då jag är bakis. Nu håller jag på med middagen: vegetarisk lasagne med sallad och till efterrätt vaniljglass med varma hallon. Enkelt och bra en dag som denna :)

• Amelle

Hello girls!

Det går uppenbarligen alldeles utmärkt att vara bakis två dar på raken - kul!
    Har i alla fall känt mig rätt pigg fram tills efter lunch, blev spinning plus styrketräning imorse, sen en promenad i det UNDERBARA vädret, innan jag kollapsade på soffan.

Gårdagen var iaf trevlig, men jag hade svårt att dricka några större mängder vin.

Såhär var det inte när man var 20 direkt.

Ni verkar ha haft trevliga lördagar allihopa med god mat och dryck.

Margaux - jag är också lusens pank. Fy vad det är trist!

• Amelle

Lapinette - visst är det kul att kolla på alla konstiga typer som hänger på krogen. Men löständer?!
    Älskar att bara sitta ute och glo på folk (samt skvallra lite "diskret" om alla freaks).

• Amelle

Gemma ? läste artikeln om ?push present igår och tänkte precis som du att det är ett utmärkt skäl att få nåt fint ? typ diamanter, hehe.

Nu när min tidsgissning sprack så hoppas jag i alla fall att könet stämmer, dvs. en tjej! Vad tror du själv såhär tätt inpå?

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.