Amelle
Ja jag får kika efter den i London, vore väl en bra souvenir att ta med mig hem. Vet ju ungefär vad den kostar här så jag kan ju jämföra.
Är också totalkass på att stryka, gör det bara i absoluta nödfall. Försökte mig på att stryka min vita skortklänning i somras men den såg värre ut efter än innan. Hopplöst att få axelpartierna fina!
Lapinette
blev det någon ny mobil?
Har funderat länge på att köpa en men jag hittar aldrig någon som känns så där Wow den här ska jag ha, så jag väntar lite till
Gemma
Å vad bra att sjukhuspersonalen har ändrat sitt beteende! Måste kännas jätteskönt och klart lugnare för er. Vad snällt att de ändrade datum för jordnötens beräknade ankomst, de måste verkligen ha blivit chockade när ni sa ifrån så tydligt.
Måste erkänna att jag inte alls belv sugen på saltad och torkad torsk, håller mig nog till de olika suffleérna istället. Det är en så perfekt dessert, lagom stor och inte för tung.
Räknas inte Mary Janes som högklackade? Vet att de finns i ett flertal olika klackhöjder och även nästan platta. De finns tom som foppatoffla numera
www.crocs.se/page/produkter/produkt
Har den dåliga vanan att alltid gå i klackar vilket har resulterat i att mina trampdynor är helt misshandlade. Sen jag började med ballerinas på sommaren har jag återfått en del av känseln. Kommer ihåg sommaren jag var 15-16 och jag traskade runt i Paris 8 timmar i klackar, som tur var så var det modernt med lite bredare klack då.
Fast jag håller nog inte med om att man inte tittar på vad folk har på fötterna, brukar se rätt fort om folk har snedtrampade klackar eller slitna skor.
Japp det var jag som skrev om dykning, man får inte dyka om man är gravid. Kan tydligen vara farligt för barnet på något sätt, kommer inte ihåg hur men troligen något med kvävehalterna i blodet.
Trevlig kväll på er