• Amelle

För mycket är aldrig tillräckligt.

Förresten så ringde han precis från Paris och bara: ?jag älskar Frankrike!? Helt lyrisk efter en underbar boeuf bourguignon och ett gott rödvin till lunch på ett riktigt franskt brasserie. Och han som alltid varit så skeptisk och tyckt att fransmän är otrevliga, hehe. Nu vill han flytta dit för alla är sååååå trevliga. Känns som om att jag äntligen fått upprättelse, men vet inte om han bara haft otur tidigare eller om det är franskainlärningen som gör susen för att charma frallorna.

• Amelle

Hello girls!

Sol i Stockholm ? underbart värre. Aj aj, kan ju meddela att den där PT-cirkeln var svinigt jobbig igår. Ungefär som övningarna i skoljumpa och sånt man höll på med som fotbollsspelare. Stationer och stafetter med olika övningar.

Fästmannen kom hem sent i natt och imorse lev det tidig frukost på mysigt litet södercafé.

Gemma ? Rita-Sue och påtvingad charity, tack för dagens garv!

• Amelle

Fick just ett ryck och ringde och bestälde klipp- OCH färgtid. Jesus, jag om typ aldrig har färgat håret (en gång) har plötsligt blivit sugen på att göra nåt skoj. Inte blond hela vägen om Izunia för det vågar jag inte :) men kanske lite guldaktigt eller så. Har haft det innan och det passar bra med mina färger. Sen håller jag på att spara ut för att kunna ha någon form av uppsättning på bröllopet, är dessutom sugn på att ha långt igen. Brukar variera och har haft allt från riktigt kort till riktigt långt.

• Amelle

Gemma - mysko att det är ovanligt med allergier där, det styrker ju teorin att ju skitigare desto bättre ur allergisynpunkt. Har tänkt på det där och det är verkligen helt sjukt vad alla är allergiska i Sverige. Måste vara svinjobbigt att ha barn med massa matallergier - i värsta fall kan ju alla ha olika så att familjen typ inte kan äta samma mat alls.

• Amelle

Låter jobbigt med armen, vad är det för fel på den?

• Amelle

Skumt Izunia, jag var 100 procent säker på att du var naturlig brunett av dina bröllopsbilder att döma! Tänk så fel man kan ha

• Amelle

Goddagens!

Tillbaka från Ikea där vi gjorde en raid och köpte ett nytt kök. Så jäkla skönt att ha det klart, hemleveransen kommer redan om en vecka.

Yes girls, visst var det min födelsedag igår. Ett år äldre och visare, förhoppningsvis i alla fall
    Ska snart styicka iväg igen på stor födelsedagsmiddag på retsurang, vi blir många då två väninnor fyller år i nästa vecka.

• Amelle

Brudklänning alltså Izunia? Trodde först att det var en klänning till dig som du letade efter.

Har inte jättekoll, den jag ska ha kommer från Garamaj och de har massa snyggt tycker jag. Vilken prisklass handlar det om? Det finns ju sjukt många bra desifners men de är ofta dyra.

• Amelle

Söndag kväll och vi har precis ätit smarrig vegolasagne med en sallad och lite rödvin. Har varit full fart hela helgen med födelsedagsfirande hos mamma tillsammans med syskon och respektive i fredags, Ikea och födelsedagsmiddag nr. 2 igår plus barhäng med drinkar, och i dag middag hos fästmannens bror med familj. Samt BP för mig, förstås!

Tackar för gratulationerna förresten! Gemma - fyllde 28, var det vad du tippat? Jag verkar på något sätt ha regredierat, för helt plötsligt så får jag ALLTID visa leg på systemet. Fina presenter blev det också, särskilt örhängen i vitt guld med hängande droppformad pärla som jag fick av fästmannen. Nice!

• Amelle

Hej!

Välkommen hem Lapinette! Låter som en härlig resa ni haft. Hur var vädret? Skorna verkar très chic och très feminin, och helt omöjliga för mig att gå i.

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.