För mycket är aldrig tillräckligt.
Hej tjejer!
Här sitter det en sliten Margaux och dricker grönt te... Denna veckan har varit ganska kaosartad, därav lite tid till att hänga här inne! Har just gått upp och ser förhatligt på krigssonen som kallas hem! Måste städa...
Igår var jag på svullmiddag delux, är fortfarande mätt och borde troligtvis inte äta flera kalorier denna veckan. Var på Norges enda 2 stjärnors restaurant www.bagatelle.no , väl värt ett besök om ni skulle ha vägarna till Oslo. JAg äter ju ganska mkt ute med jobbet både här i landet och i den stora världen och detta är verkligen speciellt! Jag räknade inte antalet rätter men det var nog 9 st plus massa extra småsaker både innan, under och efter menyn.
Synd bara att man måste amputera och sälja vitala kroppdelar för att ha råd att gå där....
DEt låter som om ni har haft fullt upp i veckan också! Gemma, jag är superavis på dig som fick packa upp så mkt spännande paket....
Jag var och handlade lite småsaker till min systers groda i veckan och eftersom jag inte vet vad det blir för något fick det bli grönt! En SUPER cool velour träningsoverall i två härligt skarpa nyanser med en stor stjärna på bröstet. Och 2 grönmönstrade pjamasar... Vad mkt kul det fanns! Polarn och Pyret är ju oslagbart!!
Ser fram emot att se bilder på din jordnöt!
förhoppningsis! Det är bra att du tar ansvar och håller glamnivån uppe i denna tråden! Du springer ju på häftiga tillställningar flera gånger i veckan.... Hur var prisutdelningen?
Amelle, hoppas du och mannen får en fantastisk helg tillsammans.....