För mycket är aldrig tillräckligt.
Gemma - har hört det där med att man alltid ska ha en lapp på kinesiska där det står vart man ska för annars kommer man ingen vart. Värre är det ju att förhandla pris men det blir att kolla upp ungefärliga priser så man inte blir lurad men vad jag har förstått så är det billigt med taxi i Kina.
Har nu varit ute en sväng och åkt skridskor. Maken var jätteduktig! Blev inte så förvånad då vi har åkt in-lines tillsammans i Nice så jag förstod att det skulle gå ganska så bra för honom. Hans enda problem var att stanna. Skönt att komma ut en stund och röra lite på sig även om vi inte blev långlivade på isbanan.
Gällande bebisar och sömn så har jag sett flera förstörda väninnor. En av dem blev nog riktigt chockad för hon hade nog aldrig trott att det skulle vara så jobbigt att få en liten bebis. Komiskt nog är hon den som älskat småbarn sen typ 7 års ålder. Den där typen som springer fram till vagnen och gullar, frågar om hon får hålla i barnet etc (m a o inte alls som mig!). Sen när hon fick en egen så kom hon knappt utanför dörren och att ta sig till duschen var ett heldagsprojek. Första gången jag såg henne, typ 3 månader senare, så såg hon ut som ett lik. Dödstrött! Sen har jag andra väninnor som jag mött efter typ någon vecka då de varit ute och promenerat och de varit aldeles rosiga om kinderna och sett hur pigga och glada ut som helst. Tror mycket beror på vad man förväntar sig och så självfallet finns det barn som är jobbigare än andra.