• Fozzie

Fråga moderatorerna

Hejsan!

Jag är ju på forumet mest för feedback, idéer och samtal. Ibland har jag länkat till mitt galleri på flickr för att visa vad jag pysslar med men efter nya reklamreglerna har jag totalt slutat med detta.

Kan ju fråga om det är okej att göra det. Säljer ju inget denna vägen och har fram till nu dissat alla förfrågningar. Däremot är det guld för mig att höra brudars åsikter om dom klänningar jag restaurerar.

Så, är det okej att länka till ett flickr-galleri med klänningar man själv restaurerar som en kul hobby då det inte finns någon ekonomi med i bilden?

Eller ska jag fortsätta avstå?

• Fozzie

Eh, den länken var till en artikel i en brittisk tidning

Den enda länken jag slängt in dom senaste dagarna :)

• Fozzie

Aha okej ... den missade jag. Hollywood Dreams säljs ju inte ens i Sverige och motsvarade den stilen som bruden som startade tråden sökte. Var väl mest inspiration jag ville ge.

Har nämnt dom tidigare men absolut inte ofta, och då dom inte ens säljs i landet måste väl det vara okej?

• Fozzie

Tycker BT mer och mer verkar som en polissajt, utan att vara elak så är detta inte trevligt längre.

Anmälningar hit och dit, undkomma amnälningar.

Trist att det blivit så.

• Fozzie

Tycker fö det är svårt att missuppfatta reglerna. Dom ärhårda och man vet knappt vad man får nämna eller inte nämna för att vara ute i kylan.

Avreggar mig nu idag, kommer kanske tillbaka om jag ska gifta mig nån gång ...

Svar på tråden Fråga moderatorerna