• mooogn

Fråga moderatorerna

Jag är ingen moderator men väl flitig PLUS-medlem på FL *S* Tjänsterna som Pumpkin beskriver är sådana som även förekommer på FL, så det verkar ju rimligt att det kommer att vara likadant här också

• mooogn

...Vill bara inflika att PLUS-tjänsten (på FL) är FRIVILLIG och att om man väljer bort det kan man ändå att kunna surfa runt som vanligt; dock utan vissa finesser som roligare smilies, olika sorters typsnitt och med ett mindre bildgalleri

• mooogn

På FL kostar PLUS-tjänsten 20:-/mån. och sedan tillkommer några kronors rabatt för ju fler månader man tecknar sig i taget

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-12-05 11:22:54 följande:

Ja, det stämmer, det är en betaltjänst. På FL tror jag det kostar 30kr/månad (mooogn får rätta mig om jag har fel) och det är väl vad det kommer att kostar här också.Om det inte kostar något skulle det ju inte vara en PLUS-tjänst, då skulle det ju vara något som alla har
  • mooogn

Bara jag igen... Så här står det på Familjeliv:

"PLUS - betaltjänst för medlemmar

För endast 20:- per månad utökas ditt medlemskap med följande:
    Obegränsat utrymme (lägg upp hur mycket bilder, inlägg etc du vill)
    Skapa häftigare presentationer (formaterad text och layout) *
    Formatera inlägg i bl.a. forumet och bloggar, lägg till bilder etc. *
    Egna omröstningar med möjlighet att diskutera
    Vattenmärk bilder gör det svårare för obehöriga att använda dina bilder
    Blockera/spärra vissa besökare från att ta del av din medverkan
    Begränsa åtkomsten till ditt krypin och specifika bilder i galleriet
    Utökade Bloggfunktioner som t.ex. formaterad text
    Sidfot med formaterad text/bild i forumet

* Formateringsfunktionerna kräver att man aktiverar JavaScript i webbläsaren. Dessa webbläsare har testats och fungerar fullständigt med formateringsfunktionerna: MSIE 6, MSIE 5.5 SP2, MSIE 5.0, Mozilla 1.7.x, Firefox 1.0.x, Firefox 1.5b2. Safari på Mac och Opera fungerar bara delvis och bör inte användas till formateringsfunktionerna."

• mooogn

Hej moderatorer och redaktion!

Jag skulle önska att det gjordes tydligare att man måste offentliggöra sitt galleri (och hur man gör det) om man vill att bilderna ska synas!! Börjar bli trött på att förklara för var och varannan kotte att deras bilder inte syns och hur de ska få ett öppet galleri...

Svar på tråden Fråga moderatorerna