Fråga moderatorerna
Bra initiativ modisar! Nu blir det ingen översvämning av varför-har-jag-blivit-anmäld-trådar, utan det finns ett tydligt ställe att fråga eller protestera.
Bra initiativ modisar! Nu blir det ingen översvämning av varför-har-jag-blivit-anmäld-trådar, utan det finns ett tydligt ställe att fråga eller protestera.
Okej, jag har en förfrågning som inte handlar om reklampolicy:
ibland när man skriver förkortningar som ot markeras dessa och en liten förklaringsruta kommer upp om man pekar på dem. Men varför har ni implementerat Familjelivs förkortningsordbok här på BT? Det blir ju lite märkligt när, som jag såg idag, någon har råkat skriva "mb" i en tråd, och förklaringsrutan säger "missed abortion". Det borde ni skicka vidare så att det fixas till.
Hörni, jag försöker byta signatur och det funkar inte! Jag får något mysko felmeddelande. Med tanke på att det är en betaltjänst så borde det funka lite smidigare... Hur länge kommer betalkoden gälla? (Jag räknar inte med att det kommer fixa sig på en kvart... så jag borde väl få ett signaturbyte innestående?)
God fortsättning Moderatorer och andra!
Jag tycker ni ska upplysa om ännu ett skäl till att man inte ska skriva sin mailadress (i klartext) i trådarna. Jag upptäckte bara häromdan att trådarna är googlingsbara och i och med detta finns risk för att någon spambot hittar adressen och personen får en massa skråppost skickat till sig.
/Lilla My som önskar gott nytt också.
Hur får man sån där snygg fetstil som ni har i era inlägg, moddisar?