Fråga moderatorerna
Jag ska kolla upp det där med Johan och Johan så får de ordna det!
Jag ska kolla upp det där med Johan och Johan så får de ordna det!
PLUS-tjänsten innebär att du kan skapa en "roligare" presentation, du kan använda fet, kursiv samt över- och understruken text, fler smilies (fler finns), andra specialtecken samt lite annat smått och gott i dina inlägg. Jag tror att man får mer utrymme i sina bildgallerier också + att man kan sätta "vattenmärke" på sina bilder.
Har säkert glömt nånting, men så ser det ut i det stora hela i alla fall. Tjänsten ska förhoppningsvis komma igång i januari.
Ja, det stämmer, det är en betaltjänst. På FL tror jag det kostar 30kr/månad (mooogn får rätta mig om jag har fel) och det är väl vad det kommer att kostar här också.
Om det inte kostar något skulle det ju inte vara en PLUS-tjänst, då skulle det ju vara något som alla har
Bra att du kommer med rätt information mooogn
Hehe, känner igen det där
Ska be Johan och Johan lägga till en text när man laddar upp bilder i galleriet, eller något i den stilen
Flyttar upp!
Det stämmer mycket bra att reglerna säger så och det finns redan en ruta där man ska fylla i vem som tagit bilden/var bilden är tagen ifrån, men tyvärr har det blivit en miss nånstans så går jag in i nåns bildgalleri så kan jag inte se vem som är fotograf/ägare även om personen har fyllt i detta. Felet är påtalat till webbutvecklaren och han ska fixa det.
Tillsägelse/varning kommer att delas ut när funktionen fungerar som den ska och när vi får in anmälningar om såna fall.
Att BT kraschar händer för alla, sidan lägger helt enkelt bara ner. Varför vet vi inte riktigt, men samma problem finns på FL, så en gissning är att det har att göra med servrarna. Redaktionen vet om vad som händer och jobbar på det.
tågjäntan: Vad händer när du försöker ladda upp bilder då?
Genom att ha PLUS Den tjänsten kommer att komma för alla (som betalar alltså) i februari förhoppningsvis
Gör ingenting, jag lämnar över ärendet till Johan så får han titta på det imorgon