• Majsan_älskar_Martin

Han sjöng en egen sång till mig...se videon!

Min man är musiker och skrev och framförde en egen låt till mig i kyrkan. Det är både vackert och komiskt för jag grät floder och ser ut som om jag ska dö. Tyvärr syns det inte så tydligt för bildkvalitén blev avsevärt sämre när jag lade upp det på youtube.

• Svar på tråden Han sjöng en egen sång till mig...se videon!
  • 8108

åh vad underbart!!!! vilken man du har!!

• matteve

åååååååååååååååååååååååååååååååh, vad romantiskt och VACKER TEXT! Vad duktig han är!!!

Grattis till giftermålet också!

• Äntligen är det min tur

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    Va fiint. Han e jätteduktig. Din man va ju en av mina favortier när han va me på TV3.

Grattis till er båda.

• AnnaochHenrik

Alltså, nog för att jag är hemma idag och är förkyld och kanske extra känslig... Men jösses, vad jag grät! Superfin sång, och vilken gullig gest att överraska sådär! Du har bevisligen hittat en riktig pärla - de flesta killar får ju panik bara av tanken på att framföra egna löften

• avil

ser inget "komiskt" alls....Bara vackert! ni är ju vackra o han sjöng vackert!!
    Det komiska för mig var hur våldsamt prästen applåderade!! ,hon klappade ju så våldsamt!

• ILuv2BwU

Ojojoj....Om jag grater sa har mycket nu...hur ska det sluta pa min egen brollopsdag???
    Otroligt vacker lat!!! Ni var sa fina!
    Jag har sjalv skrivit en lat till min m2b, men pga ovanstaende anledning sa vet jag att jag inte fixar att framfora den live utan kommer att ha spelat in den i studio i forvag. Hoppas det blir lika bra som for er!!

• avil

var såg man den mannen i tv3?? Nyfiken?

• fitforfight

Helt underbart!! jag skulle bölat ihjäl mig!

Känner igen Martin! har han varit i Skara och sjungit?

• matteve

Var han inte med i fame Factory?

• Äntligen är det min tur

Japp, fame Factory var det, men det är några år sen nu....

Svar på tråden Han sjöng en egen sång till mig...se videon!