• Majsan_älskar_Martin

Han sjöng en egen sång till mig...se videon!

Min man är musiker och skrev och framförde en egen låt till mig i kyrkan. Det är både vackert och komiskt för jag grät floder och ser ut som om jag ska dö. Tyvärr syns det inte så tydligt för bildkvalitén blev avsevärt sämre när jag lade upp det på youtube.

• Svar på tråden Han sjöng en egen sång till mig...se videon!
  • bridesilly

Men ooooooh va fint Vilken underbar början på ert framtida liv tillsammans. Såååå romantiskt

• september2008

sicken rolig präst som klappar trodde att det var lite tabu att göra det i kyrkan

väldigt fin sång

• avil

september-ja,o som hon klappade!! tog i för kung o fosterland ......

• matteve

näe, man får klappa Beror väl på inom vilken kyrka/församling, men jag har varit på möten där folk klappat under predikan, om något bra har sagts.

• avil

jo,att man får..men hon såg så rolig ut!
    Då hon sa att de fick kyssas för 1a gången som man o hustru-DÅ klappade hon så hjärtligt!!
    sången o det var supervackert!

• Majsan_älskar_Martin

Åh, jag grät så mycket och vid ett tillfälle trodde gästerna att jag skulle spy.

• Äntligen är det min tur

Hahaha... ursäkta att jag skrattar. Men det hade ju varit snyggt. Mannen kanske inte hade uppskattat det direkt.

• Snart fru Wennerström

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, gud så vackert!.. va jag grät när jag såg detta och verkligen klump i halsen, du måste verkligen vara lyckligt lottad att ha en karl som sjunger så ..

ni har inga bilder från vigseln?

• Filifjonkan3

Åh gud så romatiskt!
    Sitter här med alldeles våta kinder nu!
    Så himla vackert! Och vilken sångröst karln din har!!
    Stort grattis till er!

Svar på tråden Han sjöng en egen sång till mig...se videon!