Inlägg från: MissLovely |Visa alla inlägg
  • MissLovely

BT = tråkigareee NU ??

Är det bara jag som tycker att BT har blivit tråkigare än innan??

Kommer ihåg innan att man missade såååå mycket efter en dag på jobbet, men inte nu längre. Det är nästan helt dött här!!

Varför tror nii??

Jag tror att folk har tröttnat lite på BT eller att det inte är högsäsong (sommaren) för bröllop eller??

• Svar på tråden BT = tråkigareee NU ??
  • MissLovely

mm helt konstigt. Man saknar ju drageeeeet.

• MissLovely

Men det känns som att många endå ska gifta sig nu. Eller ..

• MissLovely

Pumpkiiin håller med dig lite om de klagande trådarna. Men tyvärr måste jag säga att det var mer drag då dom trådarna var igång hahaha. Nu är det ju helt dött..

154 personer inne men bara högst 10 trådar som är aktivaa...

• MissLovely

Ja du min sida va full med bilder innan.. men tog bort dom på grund av de nya reglerna eftersom jag inte vet vem som har tagit dom bilderna tyvärr..

Hehehe men kommer mer när jag inte är hemliiiig längree..

Men håller med dig.

• MissLovely

Får se det. Tror inte det meeeen hoppas

Vill ha lite ös i trådarnaa..

• MissLovely

Hahahaha ni har nog rätt tjejer. Men endå förstår inte att det inte är igång ibland när 150-200 personer är inloggade??

• MissLovely
    Dis skrev 2007-12-05 01:20:18 följande:
    Min teori är denna:* I december är det lågsäsong för bröllopsplanerandet. Snart är julen här.* Färre gör inlägg i forumet eftersom det är mer komplicerat nu att registrera sig som medlem.* Färre gratisreklam inlägg (tack och lov!)* Det börja dyka upp konkurrerande sajter.
    Jasså. Hur är det mer komplicerat att registrera sig nu??

Vilka konkurrerande sajter??

Tell us moreeee..
  • MissLovely

Menar du PLUS tjänsten??

Ingena ning vad den kommer innebära, men har med hört om den. Tror inte många kommer betala för den. Vi har ju redan våra budgeter hahahaha.

• MissLovely

hahaha, nu skrev jag en fråga om det i moderaternas tråd hoppas vi får nått svar. Tur att moderaterna finns, förr fick man inga svar på några frågor från de ansvariga.

• MissLovely

hahahahha verkligen.. sååå tjejer nu startar vi några roliga trådar o struntar i gnälltanterna om vilken humor man har

• MissLovely
    Tuss78 skrev 2007-12-05 23:01:20 följande:
    Ha! Var det verkligen tydligare svar från de ansvariga sossarna?Kunde bara inte låta bli att kommentera, det blev ju som lite roligt och kanske lite tokigt det där...Hi hi hi!
    Hahahahhahahhahahahahhahahahaha.. bra att du lägger märke till såå roliga saker.. Va nog väldigt sent de där hahahaha..
  • MissLovely

Äntligen är det min tur skrev 2007-12-06 00:03:39 följande:

Det är ok Det va inte riktad till nån speciell. Men amn kan ju skriva lite om man nu vill va hemlig. Lägga in bilder på grejjer man gillar o så. Det är ju ingen som kan lista ut vem man är då....Det är ju väldigt lätt o tar inte sååå mycket tid.Bara lite för att få det lite mer "hemtrevligt" här. Man ser ju en massa folk som varit in o kikat hos en ....
    Sååå Sant!! Vill lägga in mina bilder men svårt då jag inte minns var jag hittade dom.. Såå fina..
Svar på tråden BT = tråkigareee NU ??