• MissLovely

BT = tråkigareee NU ??

Är det bara jag som tycker att BT har blivit tråkigare än innan??

Kommer ihåg innan att man missade såååå mycket efter en dag på jobbet, men inte nu längre. Det är nästan helt dött här!!

Varför tror nii??

Jag tror att folk har tröttnat lite på BT eller att det inte är högsäsong (sommaren) för bröllop eller??

• Svar på tråden BT = tråkigareee NU ??
  • Äntligen är det min tur

Ja det är ju inte nåt drag här längre....

• lilltjejan

jag håller med... känns lite som det ligger i vinteride eller nåt...

• MissLovely

mm helt konstigt. Man saknar ju drageeeeet.

• MissLovely

Men det känns som att många endå ska gifta sig nu. Eller ..

• Pumpkin

För det första så är det då drag i alla trådar jag hänger i Och för det andra så brukar det faktiskt vara lite lugnare på hösten/vintern.

Sen är det klart, stämningen är på en del håll ganska låg och blir inte bättre med alla klagande trådar som startas och alla som blir förbannade över reklampolicyn (som egentligen inte "skadar" någon privatperson), gör sitt utspel och lämnar BT.

Så ser jag på saken

• Blomsterbrud

Då får vi väl se till att göra det lite roligare eller vad säger ni??
    Vad är det för skoj som saknar, nån med humor måste väl finnas kvar...
    Vi får starta en uppiggningstråd...

• MissLovely

Pumpkiiin håller med dig lite om de klagande trådarna. Men tyvärr måste jag säga att det var mer drag då dom trådarna var igång hahaha. Nu är det ju helt dött..

154 personer inne men bara högst 10 trådar som är aktivaa...

När man ändå håller på ... ehhh....

Varför lämnar så många sina sidor blanka???? Man vill ju kika lite vilka alla är o har för smak o ideér. Så fram för mer info på allas sidor... Hihihihi.

När brukar det va mest med "drag2 då? Finns det nån speciell tid på året här på BT som är mer poppis o hänga här???

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-12-04 17:34:01 följande:

För det första så är det då drag i alla trådar jag hänger i Och för det andra så brukar det faktiskt vara lite lugnare på hösten/vintern.Sen är det klart, stämningen är på en del håll ganska låg och blir inte bättre med alla klagande trådar som startas och alla som blir förbannade över reklampolicyn (som egentligen inte "skadar" någon privatperson), gör sitt utspel och lämnar BT.Så ser jag på saken
  • MissLovely

Ja du min sida va full med bilder innan.. men tog bort dom på grund av de nya reglerna eftersom jag inte vet vem som har tagit dom bilderna tyvärr..

Hehehe men kommer mer när jag inte är hemliiiig längree..

Men håller med dig.

Svar på tråden BT = tråkigareee NU ??