• MissLovely

BT = tråkigareee NU ??

Är det bara jag som tycker att BT har blivit tråkigare än innan??

Kommer ihåg innan att man missade såååå mycket efter en dag på jobbet, men inte nu längre. Det är nästan helt dött här!!

Varför tror nii??

Jag tror att folk har tröttnat lite på BT eller att det inte är högsäsong (sommaren) för bröllop eller??

• Svar på tråden BT = tråkigareee NU ??
  • Äntligen är det min tur

Ja vaddå svårare o registrera????

mmmm håller med.

Man har ju hört om nåt med betalning men jag fattar inte vad det är. Tjänsten skulle komma igång snart. Men va e det för tjänst? Kanske hänger ihop....

• MissLovely

Menar du PLUS tjänsten??

Ingena ning vad den kommer innebära, men har med hört om den. Tror inte många kommer betala för den. Vi har ju redan våra budgeter hahahaha.

hahahha. ja kanske e så. Men det vore ju trevligt med lite info iaf....

• MissLovely

hahaha, nu skrev jag en fråga om det i moderaternas tråd hoppas vi får nått svar. Tur att moderaterna finns, förr fick man inga svar på några frågor från de ansvariga.

• Pumpkin

Krångligare att registrera sig?

Dis skrev 2007-12-05 01:20:18 följande:
    Min teori är denna:* I december är det lågsäsong för bröllopsplanerandet. Snart är julen här.* Färre gör inlägg i forumet eftersom det är mer komplicerat nu att registrera sig som medlem.* Färre gratisreklam inlägg (tack och lov!)* Det börja dyka upp konkurrerande sajter.
  • pallasathena

Om det är något som får mig att logga in här mer sällan så är det att det ofta är samma saker som kommer upp gång på gång. Nu verkar det dessutom vara en period av mycket negativa vinklingar på saker. Vill jag ha gnäll och tjat så ringer jag mamma och berättar att jag inte ätit ordentlig frukost, så sätter hon igång. =)

• also

Jag håller med dig,. det är väldigt negativt här inne numera

pallasathena skrev 2007-12-05 09:52:02 följande:
    Om det är något som får mig att logga in här mer sällan så är det att det ofta är samma saker som kommer upp gång på gång. Nu verkar det dessutom vara en period av mycket negativa vinklingar på saker. Vill jag ha gnäll och tjat så ringer jag mamma och berättar att jag inte ätit ordentlig frukost, så sätter hon igång. =)
  • Pumpkin

Haha Du har så rätt så rätt!

pallasathena skrev 2007-12-05 09:52:02 följande:
Svar på tråden BT = tråkigareee NU ??