• MissLovely

BT = tråkigareee NU ??

Är det bara jag som tycker att BT har blivit tråkigare än innan??

Kommer ihåg innan att man missade såååå mycket efter en dag på jobbet, men inte nu längre. Det är nästan helt dött här!!

Varför tror nii??

Jag tror att folk har tröttnat lite på BT eller att det inte är högsäsong (sommaren) för bröllop eller??

• Svar på tråden BT = tråkigareee NU ??
  • mooogn

Det torde vara en del nyförlovade som söker sig hit efter jul och nyår *S*

• MissLovely

Får se det. Tror inte det meeeen hoppas

Vill ha lite ös i trådarnaa..

• Lilla My

Jag tror som Pumpkin. Planerandet går på lågvarv för de flesta just nu,

• tonårsmorsa

Ja många har väl upptäckt att det snart är jul. Själv hade jag tänkt att jul skulle vara ett utmärkt tillfälle att berätta för våra föräldrar om vårt kommande bröllop. De får varsin julklapp med något som symboliserar bröllop, och sen får vi se om det kopplar.

Innehållet i paketet: Te.x. ett egentillverkat luffarschack med brudar och brudgum.

• Tuss78

Kan det inte vara så att många av oss har fullt upp på jobbet? Det är ju den tiden på året som man är på jobbet de flesta av dygnets vakna timmar känns det som.

• Lady o Lufsen

...men vad begärs i årets mest häktiska tid? Snart är det ju jul o nyår...inte så himla många bröllop i antågande, folk är kvällströtta och tar en paus i sin bröllopsplanering!

• Lady o Lufsen

...sen är det ju med BT som med det mesta annat här i livet...ALLT går i perioder!!

• MissLovely

Hahahaha ni har nog rätt tjejer. Men endå förstår inte att det inte är igång ibland när 150-200 personer är inloggade??

• Dis

Min teori är denna:

* I december är det lågsäsong för bröllopsplanerandet. Snart är julen här.

* Färre gör inlägg i forumet eftersom det är mer komplicerat nu att registrera sig som medlem.

* Färre gratisreklam inlägg (tack och lov!)

* Det börja dyka upp konkurrerande sajter.

• MissLovely
    Dis skrev 2007-12-05 01:20:18 följande:
    Min teori är denna:* I december är det lågsäsong för bröllopsplanerandet. Snart är julen här.* Färre gör inlägg i forumet eftersom det är mer komplicerat nu att registrera sig som medlem.* Färre gratisreklam inlägg (tack och lov!)* Det börja dyka upp konkurrerande sajter.
    Jasså. Hur är det mer komplicerat att registrera sig nu??

Vilka konkurrerande sajter??

Tell us moreeee..
Svar på tråden BT = tråkigareee NU ??