• Pumpkin

BT = tråkigareee NU ??

För det första så är det då drag i alla trådar jag hänger i Och för det andra så brukar det faktiskt vara lite lugnare på hösten/vintern.

Sen är det klart, stämningen är på en del håll ganska låg och blir inte bättre med alla klagande trådar som startas och alla som blir förbannade över reklampolicyn (som egentligen inte "skadar" någon privatperson), gör sitt utspel och lämnar BT.

Så ser jag på saken

• Pumpkin

Efter nyår lär det dra igång igen, nu är det ju som sagt jul snart

Äntligen är det min tur skrev 2007-12-04 18:54:28 följande:
    När brukar det va mest med "drag2 då? Finns det nån speciell tid på året här på BT som är mer poppis o hänga här???Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-12-04 17:34:01 följande:
  • Pumpkin

Krångligare att registrera sig?

Dis skrev 2007-12-05 01:20:18 följande:
    Min teori är denna:* I december är det lågsäsong för bröllopsplanerandet. Snart är julen här.* Färre gör inlägg i forumet eftersom det är mer komplicerat nu att registrera sig som medlem.* Färre gratisreklam inlägg (tack och lov!)* Det börja dyka upp konkurrerande sajter.
  • Pumpkin

Haha Du har så rätt så rätt!

pallasathena skrev 2007-12-05 09:52:02 följande:
    Om det är något som får mig att logga in här mer sällan så är det att det ofta är samma saker som kommer upp gång på gång. Nu verkar det dessutom vara en period av mycket negativa vinklingar på saker. Vill jag ha gnäll och tjat så ringer jag mamma och berättar att jag inte ätit ordentlig frukost, så sätter hon igång. =)
  • Pumpkin

Tycker att aktiviteten har ökat de senaste dagarna, så det kanske är på G igen

Svar på tråden BT = tråkigareee NU ??