Ume-brudar 2008
Har ni som ska gifta er 080808 bokat maten? Hur kommer ni att fixa med den? Själv känner vi för att ta catering.
Har ni som ska gifta er 080808 bokat maten? Hur kommer ni att fixa med den? Själv känner vi för att ta catering.
Vaa är det mässa??? SKOJ!!!
Ok nu har jag kikat lite och det är bröllopsmässa på Scandic hotel Plaza den 26 Januari mellan 10-15. Vet en som ska dit och det är jag tänkte att ni andra som inte varit på någon tidigare ville veta det. Blir min första gång, CU!
Jo det ska visst vara musik och mat på kvällen
Har ordnat inbjudningskorten nu, finns att se i mitt album. Vi kommer att skicka iväg dom om två månader, eftersom det är under semestern och en fredag gäller det att vara ute i god tid så folk kan boka in det.
Vi har tänkt vara med på hela programmet, ska bli skoj!
Hittade detta när jag gick in på Schlagerklubben www.schlagerklubben.net/7/artister/
Som sagt, vore skoj att få veta vart man kan köpa biljetter...väntar
Sitter och funderar vilken typ av musik man ska ha under själva festen, egen cd musik, trubadur eller vad har ni för tips att ge? Någon som fått veta hur man går till väga när det gäller biljett till nästa helg på bröllopsmässan?
Okej, har ringt och kollat upp detta med biljetter till bröllopsmässa och festen. Vill man gå på både mässa och festen kostar det 195:- och mässan håller på mellan 10-15 på Scandic Plaza sedan klockan 20.00 är det buffé med ett glas vin eller öl på Schlagerklubben. Där kommer olika band och trubadurer spela två låtar var för att visa upp att dom finns och man ska få en liten försmak av vad man kan boka till sitt bröllop. 22.00 slår dom upp dörrarna för Schlagerklubben och allmänheten kommer in. Biljetter finns att köpa på www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx&var=ume%e5&Vkiid=dA9DrA9YuTzgwklJaQoOjg%3d%3d&Vkid=15244423&isAlternateNumberResult=False
Vill bara avbryta med att fråga om det är någon härifrån som ska gå allt till helgens mässa?
Vi var på mässan idag, tycker den var bra men ack vad det var trångt. Skulle gärna haft det på annan plats, fick lite idéer där så det kändes bra. Nu blir det mat klockan 20.00
Har så tur att jag fått tag i en kompis som fixar håret och sminket på oss två (jag och tärnan) för 1000:- sedan en som jag känner går på bageriutbildningen och hon ska fixa tårtan, sedan en annan som jag känner hon ska fixa buketten. Ja, tur att man har kontakter kan man säga. Är en stor kostnad detta med att gifta sig och om man inte tar några lån eller säljer aktierna så är det tufft att ta det ur egen ficka. När det gäller smekmånad så vill jag att vi hela familjen åker iväg på en skojig tripp till Göteborg i stället för att jag och blivande maken åker iväg själva.
Hittade en länk på nätet, ni kanske sett er less men vill bara tipsa lite
butik.brollopsbubblor.se/
ina ina skrev 2008-02-17 11:37:42 följande: