Ume-brudar 2008
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Hur går det för er alla?
Mindre än en månad kvar för min del nu, börjar bli pirrigt
Skapade en ny tråd precis jag också :) Vi forsätter här istället.
Jag har komit igång med att planera inbjudningskorten, tänkte skicka ut dem i början av februari. Har bestämt form och text.
Gud vad spännande att det snart är dags för den stora dagen, jag längtar till mitt bröllop.
Ett tips jag fick från en kompis var att be någon filma i kyrkan samt talen på festen, det hade jag inte tänkt på.
haha! Ursäkta att jag är helt förvirrad! Nu har jag oxå öppnat en ny tråd! Fattade inte hur och när man var tvungen att öppna en ny innan. men så hittade jag denna tråden så då tycker jag att vi fortsätter på denna nu.
Icra- ja nu är det ju inte långt kvar för dig! Så spännande. känns det som du har allt under kontroll nu då?
Nja, det är fortfarande många lösa tråder, folk som inte ringer upp etc. men jag hoppas att löser sig den närmsta veckan. Åker upp till Umeå den 20e och det kanske blir lättare när man är på plats att kunna styra upp.
Men jag längtar och hoppas att det kommer lite snö snart!
Lägger till denna listan igen..
Icra - Linda o Carl 5/1 2008
Skottdag07- Elin och Erik 29/2 2008
Thildra - Susanne och Mikael 31/5 2008
PN78 - Pernilla o Fredrik 14/6 2008
Bummel - Åsa o Daniel 12/7 2008
malerina - Malin o Lars 26/7 2008
the_butterfly0725: 8/8 2008
batwomen- Liz O Stefan 8/8-08
Hej tjejer
Verkar lugnt här
Jag tar det väldigt lugnt nu ska göra inbjudningskorten i januari för att skicka de i februari. Allt känns lite avlägset ännu. Jag får väl lite nerver igen snart då vi ska beställa ringarna. Sista helgen i februari är det 12 år sen vi träffades och jag tvekar mellan om vi ska förlova oss den 2/2(för datumets skull) eller sista lördagen i feb. Trevligt bekymmer men ja vet inte och m2b tycker att jag får bestämma. Har ni någon åsikt?
Jag vill oxå att vi ska hitta på ett eget efternamn men jag är nerröstad av mina killar jag ska försöka genomföra en övertalnings kampanj,) jag vill inte ha ett son namn....
Är det någon annan som hittat på ett nytt namn? Ja e bara nyfiken.
vad bra att du påminnde om inbjudningskortet batwomen! jag glömmde totalt om de, kanske är bäst att skicka de ute i god tid.....
apropå namn, mina fadderföräldrars dotter har ändrat efternamn från johansson (makens efternamn) till segerfast. jag tror att de är den enda i sverige som har namnet (enligt min fosterfar)
min väninna var adopterad och hade engman som efternamnet, maken hade nilsson tror jag...hon lyckade övertala honom att ändra till Rivera (hennes efternamn innan hon adopterades av sin styvpappa)
Har ni som ska gifta er 080808 bokat maten? Hur kommer ni att fixa med den? Själv känner vi för att ta catering.
vi ska göra maten själva, eftersom vi har bara 2 timmars mottagning mellan 16-18...det blir bara plockmat + bubblor för vår del och cupcakes till bröllopstårta.
Sitter här och funderar på bröllopsnatten... Hur ska ni göra? Jag menar alltså om ni ska hyra någon svit eller så? Någon som har koll på vad det finns för allternativ här i umeå?