Ume-brudar 2008
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Butterfly
Tack så himla mkt för de goda cupcakes-proven du gjorde!
Himla kul att vi bodde så pass nära varandra också. Vi hörs!
God morgon!
Tänkte höra med er, hyr eller köper ni era brudklänningar? Vad finns det för ställen i stan som hyr ut?
Jag hade hittat en men den försvann framför näsan på mig Så nu är jag tillbaka på ruta ett! Om jag bara varit liiite snabbare!
jag hade tänkt att hyra så jag for till högtidskläder i umeå men då ´blev det billigare att köpa en klänning så det gjorde jag 3200 fick jag betala men det finns ju även en butik i vännes vet ej namnet
Stallet heter butiken i vännäs. Sen finns Ateljé A&K och Golden existence i Umeå som båda hyr ut och säljer bröllopskläder :)
Själv har jag beställt min från www.1koo.com, så får jag den precis som jag vill till i stort sett inga pengar alls :D
På tal om nåt helt annat tjejer...ni som ska spendera bröllopsnatten på hotell, vart ska ni vara? Jag har bara hittat 2 hotell i Umeå som har nån form av bröllopspaket, varav det vi tänkte ta, Stora hotellet har börjat med att ha stängt från midsommar fram till augusti så det funkade ju ite alls....
ina ina skrev 2008-02-20 09:09:38 följande:
Ååh, halva priset? det var verkligen inte dåligt :) Då kan det ju verkigen vara värt att ta en extra natt för att lyxa till det lite extra dessutom :)
jag letar vidare, det är ju lite roligare om man hittar ett hotell som satsar på bröllopspaket istället för att "bara" hyra ett hotellrum utan de extra småsakerna *S*
Vi kommer att spendera bröllopsnatten på Scandic Plaza men det beror dels på att vi kommer att äta brunch där dagen efter tillsammans med gästerna.
det lät ju jättetrevligt... vi har hyrt ett vanligt rum på ett litet mysigt ställe utanför umeå det är en gammal kvarn som är ombyggd till hotell eftersom vi har långväga gäster som ska låna? huset och då vill jag inte sova hemma;)
Hej,
Jag undrar om det är någon som har lite bilder på Druidgården? Hittar inga på nätet. Är jätte nyfiken på hur det ser ut inne i lokalen.