• Svar på tråden Ume-brudar 2008
  • Munchkin

ina ina skrev 2008-02-21 12:07:27 följande:

Vi kommer också att bo på Stora Hotellet. Vilket var det andra som har bröllopspaket?
    Det andra är hotell Aveny och deras paket ligger på 3900:- har jag för mig
  • ina ina
    Munchkin skrev 2008-02-21 19:17:59 följande:
    ina ina skrev 2008-02-21 12:07:27 följande:
    Det andra är hotell Aveny och deras paket ligger på 3900:- har jag för mig
    Oj, det kostade..

Dom kan inte fixa bröllopspaket åt er på Winn då? Är det inte samma ägare som Storan?
  • Filifjonkan2

vi betalar 900 för våran hotellnatt iofs ingen bröllopssvit

• annaomatte
    Thildra skrev 2008-02-20 19:57:47 följande:
    ina ina skrev 2008-02-20 09:09:38 följande:
    Jag köpte klänning via www.littlecoral.com i kina. Var dock lite osäker så jag köpte på mig en annan här på BT, så nu står jag med två klänningar.. :(Kinaklänningen blev dock så bra så jag har valt att använda den!Jag kan maila bilder på den andra om du är intresserad?(Tänkte lämna in den till Änglalikt så får hon sälja den åt mig.)
    Thildra: Eftersom du har beställt från LittleCoral så tänkte jag att jag måste fråga dig några saker. Kostar det extra att måttbeställa och måste alla mått vara med (står typ tusen olika mått på formuläret). Måste man vara i kontakt med någon på företaget innan man skickar in beställningen? Och hur mycket kostar tullen/frakten. Tycker att hemsidan är lite svårförstådd på vissa punkter, vore hemskt tacksam för svar!
  • Munchkin

ina ina skrev 2008-02-21 20:27:56 följande:

Oj, det kostade..Dom kan inte fixa bröllopspaket åt er på Winn då? Är det inte samma ägare som Storan?
    Dit har jag inte varit ochh frågat, måste nog kila dit och höra :)
  • Skottdag07
    annaomatte skrev 2008-02-21 21:06:48 följande:
    Thildra: Eftersom du har beställt från LittleCoral så tänkte jag att jag måste fråga dig några saker. Kostar det extra att måttbeställa och måste alla mått vara med (står typ tusen olika mått på formuläret). Måste man vara i kontakt med någon på företaget innan man skickar in beställningen? Och hur mycket kostar tullen/frakten. Tycker att hemsidan är lite svårförstådd på vissa punkter, vore hemskt tacksam för svar!
    AnnaoMatte: Jag bestälde också därifrån och jag angav alla mått enligt deras mätinstruktion. Känns ju trist om man missar ett mått och klänningen blir skev...dessutom mailade jag in i cm och lät bli att omvandla till tum!
    Vi hade tur och slapp tullavgift. Min klänning landade på 1440:- inklusive frakt (som ingår i det pris som anges på sidan)

Lycka till!
  • Thildra
    annaomatte skrev 2008-02-21 21:06:48 följande:
    ...Kostar det extra att måttbeställa och måste alla mått vara med (står typ tusen olika mått på formuläret). Måste man vara i kontakt med någon på företaget innan man skickar in beställningen? Och hur mycket kostar tullen/frakten. Tycker att hemsidan är lite svårförstådd på vissa punkter, vore hemskt tacksam för svar!
    Nu har ju Skottdag svart på dina frågor, så jag upprepar inte det. :)
    Min klänning åkte dock fast i tullen och vi fick pyttsa ut ca 450 kr för det. Totalt kostade klänningen runt 1700:-.
    Min var måttbeställd och passade perfekt förutom i längden. Detta berodde på att jag saltade det måttet lite för säkerhets skull. Mao försök vara ganska exakt m måtten om du inte vill ändra själv i efterhand.
    Lycka till!
  • Nomea
    bummel skrev 2008-02-21 16:44:58 följande:
    Finns många bussföretag här i umeå! Själv jobbar jag på Veolia transport Tror man kan abonera på Swebuss och Vilhelmina taxi också..
    Ok, då ska jag kolla upp dom! Tack!
  • fdLadye

det finns ju något bussföretag som har en loge med=) Fast jag kommer inte ihåg vad han heter.

vilket datum gifter ni er tjejer( och killar om det finns någon på tråden)?

Svar på tråden Ume-brudar 2008