• ina ina

Ume-brudar 2008

Hej.

Här är en till som ska gifta sig i Umeå..

Fösöker vara lite anonym då vi inte har skickat ut inbjudningarna än och ingen i vår närhet vet om att ett bröllop är på gång

Både kyrka, präst och festlokal är bokad så det är bara inbjudningarna som ska sändas

Funderar en del kring brudbuketten, var ska ni beställa era?

• ina ina

Skickar inbjudningskorten idag! Har knåpat med korten hela helgen, så himla skoj

PN78: Tack för tipset ska åka dit och prata med dom

• ina ina

Kommer ni att åka iväg på bröllopsresa, var och när bär det av isf? Vi funderar på att åka iväg på medelhavskryssning veckan efter vigseln

• ina ina

God morgon!

Tänkte höra med er, hyr eller köper ni era brudklänningar? Vad finns det för ställen i stan som hyr ut?
    Jag hade hittat en men den försvann framför näsan på mig Så nu är jag tillbaka på ruta ett! Om jag bara varit liiite snabbare!

• ina ina
    Thildra skrev 2008-02-20 19:57:47 följande:
    ina ina skrev 2008-02-20 09:09:38 följande:
    Jag köpte klänning via www.littlecoral.com i kina. Var dock lite osäker så jag köpte på mig en annan här på BT, så nu står jag med två klänningar.. :(Kinaklänningen blev dock så bra så jag har valt att använda den!Jag kan maila bilder på den andra om du är intresserad?(Tänkte lämna in den till Änglalikt så får hon sälja den åt mig.)
    Tack, skicka gärna bilder till mig, skrev i din GB - såg att vi gifter oss på samma dag
    Har ev en klänning i gbg på gång, kruxet är ju att jag inte kan prova den utan endast skicka dit en bekant som kan titta på den och ev köpa den åt mig..
  • ina ina
    Munchkin skrev 2008-02-20 19:16:09 följande:
    Stallet heter butiken i vännäs. Sen finns Ateljé A&K och Golden existence i Umeå som båda hyr ut och säljer bröllopskläder :)Själv har jag beställt min från www.1koo.com, så får jag den precis som jag vill till i stort sett inga pengar alls :DPå tal om nåt helt annat tjejer...ni som ska spendera bröllopsnatten på hotell, vart ska ni vara? Jag har bara hittat 2 hotell i Umeå som har nån form av bröllopspaket, varav det vi tänkte ta, Stora hotellet har börjat med att ha stängt från midsommar fram till augusti så det funkade ju ite alls....
    Vi kommer också att bo på Stora Hotellet. Vilket var det andra som har bröllopspaket?
  • ina ina
    Munchkin skrev 2008-02-21 19:17:59 följande:
    ina ina skrev 2008-02-21 12:07:27 följande:
    Det andra är hotell Aveny och deras paket ligger på 3900:- har jag för mig
    Oj, det kostade..

Dom kan inte fixa bröllopspaket åt er på Winn då? Är det inte samma ägare som Storan?
  • ina ina
    fdLadye skrev 2008-02-22 16:04:53 följande:
    det finns ju något bussföretag som har en loge med=) Fast jag kommer inte ihåg vad han heter.vilket datum gifter ni er tjejer( och killar om det finns någon på tråden)?
    Vi gifter oss i Helena Elisabeth Kyrka den 31 maj
  • ina ina
    Filifjonkan2 skrev 2008-02-22 18:44:18 följande:
    ååå ja den kyrkan är ju jättefin
    Ja, visst är den! Vi var förvånade över att den var ledig, vi är ju ganska sent ute, bokade den bara för två veckor sen
Svar på tråden Ume-brudar 2008