• Svar på tråden Ume-brudar 2008
  • Munchkin

Hur går det för er tjejer? kommer ni nånvart i planerandet?
    Vi var på IKEA idag och shoppade lite småsaker till bröllopet :)

• Skottdag07

Börjar närma sig vår stora dag.

Har allt klart utom fotograf! Någon som vet en billig men bra fotograf som har tillgång till studio? (behöver inte vara avancerad) Har en kompis som fotar mycket men vill komplettera med studiobilder också.

• bummel

Idag skickar jag äntligen iväg våra inbjudningar. Tog lite längre tid att göra än vad jag hade räknat med, men nu är de äntligen klara! Har ni andra sommarbrudar fått iväg era inbjudningar?

Skottdag - Vi var häromdagen och fotograferade våran dotter hos Anna Thurfjell. Hon hade en studio hemma. Vi blev jättenöjda med bilderna så vi försökte boka henne till våran dag, men då var hon tyvärr uppbokad redan. Men du kan ju kolla med henne.

www.annathurfjell.se/index.html

• Skottdag07

Bummel, tack för tipset. vad fick ni ge för barnfotogrfering? Ingick några bilder eller var det bara "tagningen"?

• Munchkin

Anna har vi bokat till vårt bröllop, vad kul att höra att hon är bra *S* har bara gått efter bilderna hon har på sin hemsida när vi bokade henne och de tyckte jag såg bra ut, men den är ju lite svårt att döma utifrån en hemsida där hon har kunnat lägga ut enbart de som blivit superbra *S*

• bummel

Själva fotograferingen kostade inget, utan man får betala för det bilder man vill ha sen. finns olika paket, se under priser. Tror att man får de bilder kostanadsfritt som hon lagt ut på sin hemsida, men vet inte säkert hur det är med det..

Verkar som hon lägger ut något foto på varje barn hon fotar så man kan ju dömma på så vis

Sen tyckte jag även att hon var bra för att hon var personlig och hade ett sätt som gjorde att man kände sig avslappnad och trygg.

• Filifjonkan2

hej hej en till umeå brud här.... kul att se att vi är några stycken när ska ni gifta er en del av er verkar det börja brännas för själv så har vi satt 12/7 som datum

• Filifjonkan2

jag läste inlägget om catring från östra det går ju att ringa dit det kan ju vara så att de vill sommarjobba själv har jag anlitat elever från r-fors som ska servera och sköta om köket på bröllopet och de är vana att jobba på bröllop

• PN78

Hej på er! Har ni några bra förslag på DJ till festen? Den jag hade tänkt använda jobbar kväll den dagen :(

Svar på tråden Ume-brudar 2008