Ume-brudar 2008
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Hej!
Nu har de stängt den gamla tråden, så jag öppnar en ny.
Adressen till gamla är: www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m2502719.html
Hej allihopa. Var ett tag sedan jag skrev ett inlägg. Är dock och tittar på denna tråd ofta. Jag och min sambo är intresserad av att ha stråkare som spelar i kyrkan. Först och främst tror ni att det tillåts? Vidare är det någon som har något tips på musiker i Umeå/Vindeln som man kan anlita till bröllop?
Vi har tänkt vara med på hela programmet, ska bli skoj!
Hittade detta när jag gick in på Schlagerklubben www.schlagerklubben.net/7/artister/
Jag har tänkt att gå dit, inte köpt biljett ännu men tanken finns. Ska helt klart gå på mässan på dan.
Om det är någon fler än jag som är nyfiken på er andra så skulle vi kunna träffas där någon spec tidpunkt under mässan.
någon som hakar?? vi behöver inte umgås någon längre tid utan bara för att få ett ansikte på alla alias....
Nyfikna jag
Jag hakar gärna på om vi ska träffas på mässan. Har inte bestämmt än om vi ska med på kvällen. Vi har ingen barnvakt till våran dotter så det blir svårt att gå tillsammans och då känns det inte så spännande längre... men det hade absolut varit kul. Ska man köpa förköp till mässan? I så fall var?
vad jag vet så är det möjligt att köpa förköp för kvällen hos de som ska vara med på mässan bl Smycka. För dagen tror jag inte att de säljer förköp men jag ska fråga när jag hämtar förlovningsringarna .
Som sagt, vore skoj att få veta vart man kan köpa biljetter...väntar
är det nån som vet nåt om red and black? kikade på deras hemsida och de gjorde visst bröllopsuppsättningar för 1200:-
På alla andra ställen jag tittat på i stan ligger priset mellan 2000 och 2500