Inlägg från: Filifjonkan2 |Visa alla inlägg
  • Filifjonkan2

Ume-brudar 2008

hej hej en till umeå brud här.... kul att se att vi är några stycken när ska ni gifta er en del av er verkar det börja brännas för själv så har vi satt 12/7 som datum

• Filifjonkan2

jag läste inlägget om catring från östra det går ju att ringa dit det kan ju vara så att de vill sommarjobba själv har jag anlitat elever från r-fors som ska servera och sköta om köket på bröllopet och de är vana att jobba på bröllop

• Filifjonkan2

jag hade tänkt att hyra så jag for till högtidskläder i umeå men då ´blev det billigare att köpa en klänning så det gjorde jag 3200 fick jag betala men det finns ju även en butik i vännes vet ej namnet

• Filifjonkan2

det lät ju jättetrevligt... vi har hyrt ett vanligt rum på ett litet mysigt ställe utanför umeå det är en gammal kvarn som är ombyggd till hotell eftersom vi har långväga gäster som ska låna? huset och då vill jag inte sova hemma;)

• Filifjonkan2

vi betalar 900 för våran hotellnatt iofs ingen bröllopssvit

• Filifjonkan2

känns som om läget börjar vara under kontroll i min presentation har jag räknat upp de saker som är avbokade på listan de stora posterna är under kontroll tror jag

själv då????

Svar på tråden Ume-brudar 2008