Ume-brudar 2008
Hej tjejer hoppar in här bor i Uppsala men kommer gifta mig i Umeå i sommar :) Då jag kommer från denna underbara stad :)
Hej tjejer hoppar in här bor i Uppsala men kommer gifta mig i Umeå i sommar :) Då jag kommer från denna underbara stad :)
ina ina skrev 2008-02-26 14:22:22 följande:
sambon och jag satt och pratade om det regnar vart kanman fota inomhus om man inte vill vara i en atelje några ideer någon ?
Snart fru Nilsson skrev 2008-02-27 08:48:00 följande:
lite OT här med har bott Mellan Tavelsjö och vindel sen i Obbola Carlshem och Ersboda innan det blev uppsal... killen gillar Obbola sten vägrar att bo i norrland.. *S*
vi har kollat priser på två olika florister berghemsblommor och löfgrensblommor det hamnade runt 2800kr då är det en brudbukett 4tärnbuketter 1 bukett till brudnäbben och 7 corsager..
Villka fotografer har ni vänt er till ?
Filifjonkan2 ja vi hade ju funderar på dom också men fick tips av en kompis om en fotograf så nu har vi pratat med han och bokat han. Får man fråga hur mkt ni betalar och vad ni får för det ?
Vi har fått tag i en kille som fotar modeller och reklam bilder till ex Pilgrim Han ska vara med och fota lite i kyrkan se så har vi en idee på hur vi vill ha dom andra bilderna så det gillade han vi får alla orginal bilder han tar, han får behålla kopior då han ville ha dom i sin portfolio... Vi har valt att ligga högt i budget på fotograferingen så vi har lagt oss på 10000kr :)
nån som vet av nått ställe där man kan göar franskmanikyr /förlängning, manikyr för killar förutom på Nagelfixeriet ? så centralt som möjligt !
ina ina skrev 2008-03-05 20:56:15 följande:
Om någon vill se så har jag lagt ut bilder på våra vigselringar :)