Ume-brudar 2008
Nu har jag postat våra inbjudningar, så de borde landa hos våra gäster i morgon :D
Nu har jag postat våra inbjudningar, så de borde landa hos våra gäster i morgon :D
Nu blir jag fundersam...sa när jag ringde för att boka prästen att jag ville boka präst OCH kantor till vårt bröllop i Strömbäcks kyrka....hon jag pratade med på expeditionen sa bara att det skulle ringa en präst när de lagt sommarschemat...hur blir de då emd kantor? Är en sån bokad eller missade hon den biten tro?
Man kan inte boka prästen samtidigt som man bokar kyrkan eftersom den tillhör folkhögskolan, Kyrkan bokar amn således via folkhögskolan och sen så får amn ringa pastorsexpeditionen för att fixa präst :)
Strömbäck tillhör Teg
Stallet heter butiken i vännäs. Sen finns Ateljé A&K och Golden existence i Umeå som båda hyr ut och säljer bröllopskläder :)
Själv har jag beställt min från www.1koo.com, så får jag den precis som jag vill till i stort sett inga pengar alls :D
På tal om nåt helt annat tjejer...ni som ska spendera bröllopsnatten på hotell, vart ska ni vara? Jag har bara hittat 2 hotell i Umeå som har nån form av bröllopspaket, varav det vi tänkte ta, Stora hotellet har börjat med att ha stängt från midsommar fram till augusti så det funkade ju ite alls....
Ååh, halva priset? det var verkligen inte dåligt :) Då kan det ju verkigen vara värt att ta en extra natt för att lyxa till det lite extra dessutom :)
jag letar vidare, det är ju lite roligare om man hittar ett hotell som satsar på bröllopspaket istället för att "bara" hyra ett hotellrum utan de extra småsakerna *S*
ina ina skrev 2008-02-21 12:07:27 följande:
ina ina skrev 2008-02-21 20:27:56 följande:
Vi gifter oss den 5 juli i strömbäcks kyrka, den ska tydligen vara väldigt lik helena elisabets ( jag har inte sett nån av dom *S*) Festen kommer vi att ha i stöcke bygdegård, ska dit nu på söndag på Annas fest & mats minibröllopsmässa och kika...och passa på att inventera köket och kolla hur det ser ut ordentligt :)
ina ina skrev 2008-02-26 14:37:01 följande: