Ume-brudar 2008
jag har halv pratat med en kompis lilla syster men jag vet inet om jag ska boka på salong eller inte??? själv
jag har halv pratat med en kompis lilla syster men jag vet inet om jag ska boka på salong eller inte??? själv
skulle vara med ??
ååå ja den kyrkan är ju jättefin
den är ju iofs ganska liten så man kan ju inte vara många i kyrkan
hmm ja då är nog större än man tror!!!
jag köpte min på högtidskläder det blev billigare än att hyra som jag hade tänkt från början
jag hade sån himla tur jag tok fyndade mina skor på bianco i höstas, jag och en kompis sprang på stan och då såg jag skorna och tänkte direkt på bröllopet man jag kunde ju inget säga så jag ficka avleda henne så jag kunde köpa dom utan att väcka misstankar... ( gav 100 kr ) bild finns i galleriet
vad får du betala för din bukett?? och vad blir det för typ?? undrar bara????
hmm det var ju inte så farligt för den mängden blommor, jag hade inte heller lust attbetala en förmögenhet är sugen på en bukett med kallor och de går ju inte heller att spara så det känns helt sjukt att slänga flera tusen....
va och hörde mig för hos en florist vad de tog för kallor och de de hade i butiken de små tog hon 40 st för men hon kunde inte ge mig ett pris på buketten men hon såg rolig ut när jag ville binda själv beroende på priset eftersom jag bara vill ha en enkel bukett med typ 4 kallor ev lite grönt "spret" så kan det ju inte vara så svårt och är inte sugen på att betala flera hundra bara för att det är en brudbukett.......
hittade en fotograf på FL...ringde sandro men de tar ju 3000 bara för att fota sen tillkommer ju fotografierna;(
vi betalar 1500 för 24 bilder.... ajälv då???