Inlägg från: lillamillan |Visa alla inlägg
  • lillamillan

Problem i förhållandet

Då man mår dåligt av ngn anledning så är det störst risk att det drabbar den som man tycker om mest, för att man vågar vara sig själv och slappna av.

Och i ett nytt förhållande speciellt det första så kan det vara ett tufft uppvaknande att inse att allt kanske inte är rosenrött, att INGEN är perfekt (inte ens en själv).
    Alla har små egenheter som man kan haka upp sig på, men förhoppningsvis så väger fördelarna upp det hela.

Jag minns inte att jag och mitt ex som jag blev tillsammans med när jag var 18 någonsin hade någon formsvacka så, men sen var han en velig kille som efter 9 månader plötsligt inte "kände samma sak längre" och då var det slut en månad, sedan ville han börja om igen.
    Och då höll det tills nästa gång han åter igen "inte kände samma sak längre.
    *suck*

Min man träffade jag när jag var 21 och han 23....vi hade ingen riktig formsvacka förrens jag blev gravid då vi varit tillsammans i 3 år,

Men på ditt resonemang låter du väldigt mogen, MEN kanske ska du endå inte hoppas för mycket...för om inte hon vet vad hon vill då kan det bli jobbigt om ni ska bli tillsammans, göra slut/ta pause och hålla på så fram och tillbaka.
    Det kan ju dyka upp ngn tjej som känns lite tryggare.

Svar på tråden Problem i förhållandet