Inlägg från: mojja |Visa alla inlägg
  • mojja

14 juni 2008

Gifter mig också 14 juni kl 15.30 närmare bestämt. Ligger efter i planeringen. Men klänningen är fixad, finns en bild på mitt bildgalleri. Ska börja med inbjudningskorten snart. Ska göra dem själv.
    Kyrka, festlokal, transport är bokade, klänning, skor, kläder till brudgum är klara resten ligger på planeringstadiet. Så vi har mycket kvar. Just nu är det inbjudningskorten och bröllopsresan som står närmast i planering.

• mojja

Tack
    jag älskade den när jag såg den första gången och det är korsettsnörning bak och det gjorde ju inte saken bättre. Fast nu börjar jag bli tveksam man hittar ju så många andra klänningar man vill ha. Fast eftersom klänningen redan är köpt så kan jag ju inte byta. hur långt har ni hunnit i planeringen

• mojja

Gjorde ju inte saken sämre ska det ju vara. det är ju kanon när man kan ställa in klänningen efter kroppen menar jag.

• mojja

Gjorde ju inte saken sämre ska det ju vara. det är ju kanon när man kan ställa in klänningen efter kroppen menar jag.

• mojja

Svar på tråden 14 juni 2008