14 juni 2008
Hej! Jag letade efter andra som ska stå brud 14 juni nästa år men jag hittade ingen tråd...
Är det bara jag som ska gifta mig då??? Är ju nyfiken på hur ni har det med planeringen!
Hej! Jag letade efter andra som ska stå brud 14 juni nästa år men jag hittade ingen tråd...
Är det bara jag som ska gifta mig då??? Är ju nyfiken på hur ni har det med planeringen!
Hej!
Kul med en egen datum-tråd!
Vi ska också gifta oss den 14 juni 2008. Har dock inte kommit så långt med planeringen ännu, tar nog fart efter nyår =)
Vet att jag har sett fler med samma datum i den här tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081.html
Här är en till som gifter sig den 14 juni.
När det gäller planeringen så står den lite still just nu, men kyrka, präst, festlokal och fotograf är klara.
Håller på just nu med inbjudningskorten, men det är ett tag kvar innan de blir klara. Tur att man började i tid, för jag har verkligen inte haft ork att sitta flera timmar med dem, flera dagar i rad.
Men jag börjar känna att det börjar bli dags att fixa mycket annat snart, som t ex klänning och frisör och mat.
Hur har ni gjort med detta?
Skönt att man inte är ensammen
Vi har bokat kyrka/präst och festlokal. I övrigt så pågår planering med inbjudningskort....
Det blir nog som du sa, Nabben att det tar fart efter nyår.
Av dom som vet att vi ska gifta oss frågar hela tiden när vi ska skicka ut inbjudningarna. JAg såg ngnstans att vissa junibrudar skulle skicka till alla hjärtans dag, men jag tycker det känns tidigt eller? Vi hade tänkt skicka inbjudningarna i början av April, tror vi iallafall
Psycho: Gör du egna kort?
Gifter mig också 14 juni kl 15.30 närmare bestämt. Ligger efter i planeringen. Men klänningen är fixad, finns en bild på mitt bildgalleri. Ska börja med inbjudningskorten snart. Ska göra dem själv.
Kyrka, festlokal, transport är bokade, klänning, skor, kläder till brudgum är klara resten ligger på planeringstadiet. Så vi har mycket kvar. Just nu är det inbjudningskorten och bröllopsresan som står närmast i planering.
Mojja: Det känns som om du verkligen kommit igång med planeringen iallafall.
Jag tycker det känns som om man inte riktigt vet när man mÅste göra vad...
Kikade på din klänning, mojja. Shit vad fin den var!!!!
Tack
jag älskade den när jag såg den första gången och det är korsettsnörning bak och det gjorde ju inte saken bättre. Fast nu börjar jag bli tveksam man hittar ju så många andra klänningar man vill ha. Fast eftersom klänningen redan är köpt så kan jag ju inte byta. hur långt har ni hunnit i planeringen
Gjorde ju inte saken sämre ska det ju vara. det är ju kanon när man kan ställa in klänningen efter kroppen menar jag.
Gjorde ju inte saken sämre ska det ju vara. det är ju kanon när man kan ställa in klänningen efter kroppen menar jag.