Inlägg från: labbråttan83 |Visa alla inlägg
  • labbråttan83

14 juni 2008

Hej allesammans!

Vi ska gifta oss den 14 juni i Staffanstorps rådhus och därefter ha en middag med våra 30 närmaste släktingar och kompisar. Ganska lugnt och skönt alltså. Skönt att se att andra är i samma situation som man själv,vi bestämde oss strax innan nyår att vi skulle gifta oss till sommaren så det var lite panik med att hitta lokal men det ordnade sig . Så här mycket är fixat:
    Vigsel bokad i Rådhus
    Kyrkheddinge hemvärnsgård som lokal
    Ringen beställd- kommer med posten den 22 jan från titanringar.com LÄNGTAR
    Inbjudningskort snart klara...

Ska iväg och prova ut en klänning på lördag, sedan är det väl dags att titta på tårta, bestämma blommor etc... Puh...Insåg inte att det var så här mycket att göra när man satsar på ett litet borgeligt bröllop men men..

• labbråttan83

Hej hej!

Hos mig går det faktiskt framåt! Nu är min klänning beställd, en vadlång klänning från www.nixa.se. Finns tyvärr inte fotograferad på deras hemsida men jag lovar den är snygg

Min ring har även anlänt som jag är supernöjd med! Jag kan verkligen rekomendera www.titanringar.com! Sedan var det ju ett litet problem, den passade inte alls ihop med den titanring jag hade innan som förlovningsring så nu är även en ny förlovningsring på väg från titanringar.com. Jag tänkte om man nu ska dessa ringar resten av livet så får dem vara snygga ihop. Den nya förlovningsringen kostade bara 750 kr så det kan man ju leva med Inbjudningskorten är också klara och lokal och VF är fixade sedan tidigare.

herr och fru juni: Tiaran var fin, den ser lite lagom prinsessig ut Själv ska jag ha några strassklämmor i håret... rea på åhlens....

Svar på tråden 14 juni 2008