Inlägg från: Mikaela 78 |Visa alla inlägg
  • Mikaela 78

14 juni 2008

Vi bokade Mikael Carlsson till vår fotografering, duktig och fina bilder! Det blev dock bara "vqnlig" session med lite tillval eftersom vi har egen fotograf i familjen som täcker hela festen med tårta och dans! Såg att någon ville veta heldagspris på fotograf, jag vet att vår fotograf Din Bild tog 10000 och det var med ALLT. Har börjat fundera lite på om jag ska ge min m2b en morgongåva med lite "for your eyes only" foton - han vi valde gjorde det för 1500 och det var riktigt fina foton! Kanske blir en överraskning för "gubben"...

Sen har jag en fråga, hjälp med transporten. Vill gärna ha häst och öppen vagn - om det finns så gärna fyra vita hästar! (Vet att det är lite "prinsessigt" , men känns bättre än gubbens alternativ med motorcykel...

Har fler här hört att vuxenförbundet ska arrangera en dag för "blivande brudar"? Verkar spännande tycker jag! Man får tips om klänning, smycken, blommor, tackkort, inbjudningskort och fotograferingen... JAG SKA GÅ!

Klart med klänning och blommor samt smyckning i lokalen och kyrkan. Tror vi tar catering från en serveringsskola...

Inbjudningskorten är på G...

Känner mig ganska lugn nu faktiskt!!!

/M

Svar på tråden 14 juni 2008